[6n2] Stuki/szarpnięcia podczas jazdy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

L
Lipson
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 20 lis 2008, 18:18
Lokalizacja: W-wa

[6n2] Stuki/szarpnięcia podczas jazdy

Post autor: Lipson »

Witam,
mam następujący problem.. Zaczęło się od tego że po wrzuceniu wstecznego i gwałtownym ruszeniu do tyłu następowało drobne szarpnięcie i metaliczny stuk jakby czego metalowego w drugą metalową część - potem po wrzuceniu jedynki występowało dokładnie to samo znowu szarpnięcie i znowu stuk i dalej był już spokój.. dalej sytuacja się pogorszyła i teraz taki stuk i szarpnięcie występuje przy każdym ostrzejszym dodaniu - odjęciu gazu na wyższych obrotach.. może ktoś miał takie objawy? elementy trzymające skrzynię sprawdziłem wszystkie śruby dokręcone.. co to może być?
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Sprawdź śruby mocowania wahaczy (tam gdzie siedzą tuleje metalowo-gumowe) - raczej tylne, ale sprawdź wszystkie.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
m
maly2001
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:25

Post autor: maly2001 »

moze przeguby wewnętrzne...powiec kolego czy masz luz na przegubach wewnętrznych?poniewasz ja mam już wszysdko wymienione i mam bicie w kiere jak bym miał luz na końcówkach...pozdrawiam
M
Michal 6n
Początkujący
Początkujący
Posty: 91
Rejestracja: 23 gru 2008, 6:47
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Michal 6n »

moga to byc niedokrecone wachacze, zuzyta guma na wachaczu albo tak jak u mnie byly uszkodzone sanki pod silnikiem
G
Glaca
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 10 maja 2009, 23:15
Lokalizacja: Tuchola

Post autor: Glaca »

Jak tyrasz auto to będą napewno przeguby. U mnie już też lekko pukają =/
u
under
Początkujący
Początkujący
Posty: 145
Rejestracja: 04 kwie 2009, 14:44
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: under »

Miałem to samo. Sprawdź dokładnie tuleje metalowo-gumowe wahaczy. Poluzowała ci się pewnie śruba trzymająca tulejkę i teraz przy ruchu przód-tył się przesuwa.
Obrazek
underside2nd -> under
Polo 6N2 1,4MPI 8V 2000r 15\'\'-195/45/15 & Golf MK4 1,4 16V 1998r 17\'\'-215/45/17
[color=
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”