Cyprys - VW Polo 6N 1.8T

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

C
Cyprys
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10

Post autor: Cyprys »

mi głownie chodziło aby wydłuzyc dwa pierwsze biegi żeby w sprincie do 100kmh była tylko jedna zmiana biegu oraz przy krótkich biegach był problem z trakcją. Teraz uwazam ze pierwsze 3 biegi bedą akurat, czwórka i piątka trochę za długa ale na to zawsze jest lekarstwo :P wiecej KM :) Lecz majac w pamięci fakt iż przy rolowanym starcie z 60kmh ja na 5 biegu i kolega 110kmdiesel w ibizie na 4 biegu to łoiłem go bez problemu :P Sądze że będzie git :) A i może jak się kolega Olo postara to wskoczą nowe zegary skromnie wyskalowane do 350kmh:)
b
balcarek_xxl
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 729
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:05
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: balcarek_xxl »

Cyprys nie szalej aż tak bardzo bo Wojtek będzie musiał wkońcu ze stanów sprowadzić jakieś ferrari :yahoo: :yahoo:
Więcbork 2008 / Poraj 2008 / Ślesin 2009 / Pławiniowice 2009 / Istebna 2009/2010 / Kozienice 2010 / Pławniowice 2010 / Istebna 2010/2011 / Ślesin 2011 / Nysa 2011 / Ślesin 2012 / Ślesin 2017 

Kozienice 2010 -  2 auto zlotu

Obrazek
Awatar użytkownika
limpek
el "Limek"
Posty: 756
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:44
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Post autor: limpek »

Czy wy poszaleliście :eek: 320km/h w POLO!!! :crazy: nie zasysa ci szyb do środka :D ??? hehe Wariaci... Jak polka się buja po zakretach z takim motorem na froncie??
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

II Polo Zlotu - Więcbork 2008

!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz
C
Cyprys
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10

Post autor: Cyprys »

[quote="limpek"]Czy wy poszaleliście :eek: 320km/h w POLO!!! :crazy: nie zasysa ci szyb do środka :D ??? hehe Wariaci... Jak polka się buja po zakretach z takim motorem na froncie??[/quote]

320 to tylko obliczenia teoretyczne :P w rzeczywistości silnik wydoli 270-280 max :) Ale i tak nie wiem czy odważę się na tyle :P

1.8 jest niewiele cięższy od 1.6 więc nie ma dużej różnicy, to nie to co VR6 :) dobry zawias dobre oponki i stabilizator na przód i autko śmiga jak szalone jeszcze tylko brakuje szpery żeby w zakrętach się pewniej czuć :)

pozdro
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

osz fak :-) szacun :o :eek: :bomb: :bow:
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Cyprys tobie spokojnie 250-260 styknie
poszukaj szpery do tego wszystkiego co polepszy bądź co bądź trakcje
Awatar użytkownika
Wojciechu
Członek honorowy
Posty: 952
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojciechu »

250 w Polo?

chyba nikt cie nie kocha... ze nie masz do kogo wracac... lecialem ponad 240 swoim, fabryka odcina przy 255 i braklo mi odwagi, mimo ze ciezsze, nizsze, szersze i dluzsze auto na 17", dodatkowo ten spojler jednak do czegos sluzy. Polo nawet GTi jest przystosowane do jezdzenia po bulki, jechalem 6N2 170 na gwincie i 195/45 i pewnie sie nie czulem... zeby nie powiedziec ze lekki wiatr z boku i robilem pod siebie...

na pewno bedzie mial mega przyspieszenie od 100-200, na pewno niezle 0-100 [brak trakcji] ale predkosci rzedu 250 to sa dobre dla aut wazacych co najmniej 1600 kilo, typu A6, A8, Phaeton, M5 itd.. owszem wieloma sie da, kwestia tylko jak sie zachowuja przy tej predkosci... nie zmienia to faktu ze szacun za ten samochod i czekam na pojedynek, moje bedzie na koniec czerwca troszke szybsze ;P
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl
C
Cyprys
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10

Post autor: Cyprys »

Masz racje Wojtek ale tu na szybko przykład: 150-240 polo 6n 1.8T na 5 biegu
http://www.youtube.com/watch?v=EXbOt6f0 ... re=channel

mój pójdzie szybciej bo mogę to zrobić na 4 biegu :P Poza tym plany mocowe się trochę zmieniły teraz celuje w 3 na początku mam nadzieje że się uda :) Później będzie walka z stabilizatorami itd a szpera dopiero przyszły sezon bo kurs dolara nie sprzyja jej zakupowi.

Powiem ci ze leciałem 210 swoim i czułem się bardzo pewnie nawet pozwoliłem sobie na ruchy kierownicą więc sądzę ze nie bedzie tak źle, albo po prostu moja ocena sytuacji szwankuje :) Co nie zmienia faktu ze nadal chce zamknąć licznik :) (a mam na nim 260) Wiem ze tej mocy nie wykorzystam do 100kmh ale to nie o to chodziło :P Będzie dobrze i sadzę że niebawem będę mógł się pochwalić czymś :P

W moim przypadku akurat staram się robić auto dość fachowo to każdy kilka koni mocy wiąże się z kosztami bo nie sztuka wysilic silnik do 300KM jak po tygodniu poleci mi całe przeniesienie napędu. Stąd powzmacniane łapy silnika stad buda obspawana i powzmacniana, stad półośki robione na zamówienie, sprzęgło u radzikowskiego, jednomasowe koło zamachowe, i mnóstwo innych dupereli których nie widać a jednak trzeba je zrobic.

Pozdro
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

rozwodzicie się nad tematem
nie da się, nie można nie ma sensu
to poco zrobili SRT po to żeby jechac po świeżą gazetę??
przyjemność ma być, dostarczać adrenaliny, czasem przycisnąć
trakcja rzecz względna na początku ciężko opanować później idzie się nauczyć
trakcja to nie tylko moc ale i opony
jak Pol ma 1,8T w czerwonej 86c ale jego auto ze względów wielkości silnika do komory i innych kombinacji nie nadaje się na zakręty choć jeździ spokojnie to trakcja jest po zastosowaniu szpery i po dłuższym przyzwyczajeniu się
komfortu niestety nie ma
moc jest dla startu potrzebna, bo myślący człowiek nie potrzebuje kupe koni żeby jechąć 200 czy pięćset :crazy:
Awatar użytkownika
Wojciechu
Członek honorowy
Posty: 952
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Wojciechu »

[quote="Cyprys"]Masz racje Wojtek ale tu na szybko przykład: 150-240 polo 6n 1.8T na 5 biegu[/quote]
godnie =)

[quote="Cyprys"]sprzęgło u radzikowskiego,[/quote]
o to bede miec pytanie jak dorzne swoje...

ja nadal pisze sie na przejazdzke, to musi byc gigantyczna frajda jechac takim malym zapier**latorem :)

i nie wazne czy srt, czy RS4 czy STI czy 1.8 T szybsze, we wszystkich chodzi o jedno... PURE FUN a wszystkie to dają
I kierowca zlotu Bronisławów 2006
II kierowca zlotu Kozienice 2010
I auto zlotu Bronisławów 2006
II auto zlotu Ślesin 2007
BMW 330i @18" : http://www.youtube.com/watch?v=6k5OeCIZiFs
A3 1.8T@17" & Koni gewinde
[url=http://www.czekolandia.krakow.pl
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

nic tylko dolozyc skrzydelek i poleciec ;-D przy 180km/h potrafi wystartowac Boeing 737 ;-)
Awatar użytkownika
DonRogu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 82
Rejestracja: 24 lis 2008, 10:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: DonRogu »

Cyprys rzut beretem od Ciebie mieszkam i jeszcze nie widziałem potwora......kutwa odezwij się kiedyś
Moderatorzy na tym forum to ludzie z kompleksami, nie ma jak tworzyć sobie wyższą samoocenę klikaniem :D
JEŻELI SZUKASZ GUZA, POWIEDZ MI TO W TWARZ
C
Cyprys
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10

Post autor: Cyprys »

[quote="DonRogu"]Cyprys rzut beretem od Ciebie mieszkam i jeszcze nie widziałem potwora......kutwa odezwij się kiedyś[/quote]

Bo Polo jest takie szybkie że jak pędzi to go nie widać :) W niedziele wieczorem powinno być u mnie na garażu wiec jak co to zadzwonię i sie zgadamy :)

Poozdro
C
Cyprys
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10

Post autor: Cyprys »

No to pochwalę się że wczoraj wróciłem autkiem z warszawy :) Teraz jest już dużo lepiej dopracowane niż wcześniej. Wszystko ładnie pięknie tylko muszę zestroić to dobrze bo przy starych wtryskach większej turbinie seryjnym programie itd różne dziwne rzeczy się dzieją ale to normalka trzeba to wysterować :)
Przełożenia biegów wydaje mi sie że są idealne dla mnie :) Dwójka kończy sie na 110 a trójka na 160 natomiast czwórka i piątka są dłuższe do spokojnej jazdy żeby to nie wyrywało jak dzik i można było tym spokojnie pojechać po bułeczki :)
Bede musiał powrócic do orginalnego zderzaka z bocznymi wlotami zeby poprawić chłodzenie i chyba wywale akusia do bagaznika :) Takżę duzo pracy jeszcze jest żeby doprowadzić auto do igiełki ale pomału dojde do celu :)

Pozdro
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

W koncu odebrales parcha od krisa :) Słyszałem o przygodach w drodze powrotnej z W-wy :)

cyprys na strojenie uderzymy do GTO
Zablokowany

Wróć do „Auta sprzedane /kasacja”