Masz racje Wojtek ale tu na szybko przykład: 150-240 polo 6n 1.8T na 5 biegu
http://www.youtube.com/watch?v=EXbOt6f0 ... re=channel
mój pójdzie szybciej bo mogę to zrobić na 4 biegu

Poza tym plany mocowe się trochę zmieniły teraz celuje w 3 na początku mam nadzieje że się uda

Później będzie walka z stabilizatorami itd a szpera dopiero przyszły sezon bo kurs dolara nie sprzyja jej zakupowi.
Powiem ci ze leciałem 210 swoim i czułem się bardzo pewnie nawet pozwoliłem sobie na ruchy kierownicą więc sądzę ze nie bedzie tak źle, albo po prostu moja ocena sytuacji szwankuje

Co nie zmienia faktu ze nadal chce zamknąć licznik

(a mam na nim 260) Wiem ze tej mocy nie wykorzystam do 100kmh ale to nie o to chodziło

Będzie dobrze i sadzę że niebawem będę mógł się pochwalić czymś
W moim przypadku akurat staram się robić auto dość fachowo to każdy kilka koni mocy wiąże się z kosztami bo nie sztuka wysilic silnik do 300KM jak po tygodniu poleci mi całe przeniesienie napędu. Stąd powzmacniane łapy silnika stad buda obspawana i powzmacniana, stad półośki robione na zamówienie, sprzęgło u radzikowskiego, jednomasowe koło zamachowe, i mnóstwo innych dupereli których nie widać a jednak trzeba je zrobic.
Pozdro