Brzeziak_
dokladnej wagi ci nie podam ale mozna to obliczyc pobierznie.
zrodla podaja ze waga polo wacha sie 770-830 kg przyjmijmy ze 830 to bedzie diesel na dobrym wypasie czyli na wypas damy 10 kg a 40 wiecej na silnik
golf 2 1,6 TD wazy 960kg a 1.6 benzyna 870 co daje nam 90kg roznicy
do golfa mamy podane dane fabryczne wiec przyjmujemy ze doposarzenie nie bylo wazone.
tak wiec z takich obliczen wynika ze silnik 1.6 TD wazy 50 kg wiecej
Bo widzi Pan Panie bruczyk zastanawia mnie jedno. Zakładając że Twoje wyliczenia są poprawne to 50kg jest niewielką różnicą. Czy aż tak mała różnica w wadzę może sprawić że podłużnice w polo po wsadzeniu na nie 1.6TD pękają jak zapałki? A zakładając że się je delikatnie wzmocni to czy nadal będą pękać?
wedle mnie nie chodzi o pekanie tylko oto ze 1.6td ma lapy silnika jak i 1.8 benzyna a polo ma tylko przystosowane mocowania silnika pod pochyle do przodu no chyba ze wstawisz lape w podluznice i tutaj jest te ale bo wtedy sie oslabia ja widzialem jak byl wstawiony 1.8 na mechanicznym wtrysku silnik na podluznicy a skrzynia pod podluznica zeby sie zmiescilo ja bym sie zastanowil nad zmontowaniem 1.4TD :blush2:
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi)
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Panowie a przy swapie z 1.0 mono na 3F trzeba przekładać wiązkę(czarna wtyczka przy bezpiecznikach) tą na lampy, kierunki klakson itp.?? czy moze zostać ta z mono?
niejestem pewny ja zawsze mialem obydwie i tak przekladalem mozesz sprubowac
a co do turbo to kiedys nie robili duzo mocniejszego silnika pod turbo bo za duzo nie laduje no chyba ze to GTD
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi)
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
raz że HB to stara konstrukcja a 2 to dużo z niego nie wyciśniesz, co najwyżej życie. jedyne co Ci może dużo dać to zmiana góry na 1,3 najlepiej od GK na gaźniku (75KM) ale znaleźć taki silnik ciężko.
Brzeziak_
tu chyba bardziej chodzi o wytrzymalosc mocowania podluznicy do calosci budy. prawdopodobnie wystarczylo by wspawac wzmocnienie. ale trudniejsza bedzie kwestia mocowania silnika.
niewiem moze wazy tyle samo ale jedzie lepiej i zadnych pekniec nie zaobserwowalem ja jezdzilem rok i nastepny wlasciciel 2 lata i wszystki sie trzymalo :victory:
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi)
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f