[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

No to ja Tobie powiem że jak ściągałem wiązke z sinika 3f przytarganego z niemcowni to był tylko jeden czujnik a w miejsce drugiego była zaślepka.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Brzeziak_
dokladnej wagi ci nie podam ale mozna to obliczyc pobierznie.

zrodla podaja ze waga polo wacha sie 770-830 kg przyjmijmy ze 830 to bedzie diesel na dobrym wypasie czyli na wypas damy 10 kg a 40 wiecej na silnik

golf 2 1,6 TD wazy 960kg a 1.6 benzyna 870 co daje nam 90kg roznicy
do golfa mamy podane dane fabryczne wiec przyjmujemy ze doposarzenie nie bylo wazone.

tak wiec z takich obliczen wynika ze silnik 1.6 TD wazy 50 kg wiecej
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Bo widzi Pan Panie bruczyk zastanawia mnie jedno. Zakładając że Twoje wyliczenia są poprawne to 50kg jest niewielką różnicą. Czy aż tak mała różnica w wadzę może sprawić że podłużnice w polo po wsadzeniu na nie 1.6TD pękają jak zapałki? A zakładając że się je delikatnie wzmocni to czy nadal będą pękać?
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

wedle mnie nie chodzi o pekanie tylko oto ze 1.6td ma lapy silnika jak i 1.8 benzyna a polo ma tylko przystosowane mocowania silnika pod pochyle do przodu no chyba ze wstawisz lape w podluznice i tutaj jest te ale bo wtedy sie oslabia ja widzialem jak byl wstawiony 1.8 na mechanicznym wtrysku silnik na podluznicy a skrzynia pod podluznica zeby sie zmiescilo ja bym sie zastanowil nad zmontowaniem 1.4TD :blush2:
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Chodzi Ci o ten z polo 6N2 lub Lupo?? Nie wiem jak on ma łapy rozstawione i czy wogule by pod pasował pod budę 86c2f.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

1.4TD to nie 1.4TDI chodzi mi o tego co jest w 2F 1.4D i wstawic mu Turbo z 1.6TD zawsze to lepiej powinien isc :D
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Może i będzie szło lepiej, ale tylko krótki czas... Ten silnik nie jest przystosowany do turbiny i po prostu się rozleci...
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Panowie a przy swapie z 1.0 mono na 3F trzeba przekładać wiązkę(czarna wtyczka przy bezpiecznikach) tą na lampy, kierunki klakson itp.?? czy moze zostać ta z mono?
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

niejestem pewny ja zawsze mialem obydwie i tak przekladalem mozesz sprubowac
a co do turbo to kiedys nie robili duzo mocniejszego silnika pod turbo bo za duzo nie laduje no chyba ze to GTD ;)
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

raz że HB to stara konstrukcja a 2 to dużo z niego nie wyciśniesz, co najwyżej życie. jedyne co Ci może dużo dać to zmiana góry na 1,3 najlepiej od GK na gaźniku (75KM) ale znaleźć taki silnik ciężko.
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Brzeziak_
tu chyba bardziej chodzi o wytrzymalosc mocowania podluznicy do calosci budy. prawdopodobnie wystarczylo by wspawac wzmocnienie. ale trudniejsza bedzie kwestia mocowania silnika.

no i pytanie czy to auto bedzie skrecac:)

doluz do przodu samochodu 50kg a sie przekonamy:)
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

no dobra a silniki 1,6 abu ktore rez sie montuje to przeciez tez maja troche kilo wiecej czy sie myle >>??
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

abu to rozwiercony blok 1.0 więc waga porównywalna
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

troszke uaktualnimy dane:)

miedzy golfem 2 1.3 (czyli silniki byly w polo) a golfiem 2 1.6 TD jest 105 kg roznicy


do golfa 3 nie bardzo mamy porownania.

ale ABU moze wazyc nawet mniej jak 1.0 czy 1.3

ma wiecej aluminium mniej zeliwa w sobie:P
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

niewiem moze wazy tyle samo ale jedzie lepiej :) i zadnych pekniec nie zaobserwowalem ja jezdzilem rok i nastepny wlasciciel 2 lata i wszystki sie trzymalo :victory:
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”