Wszystko o: Hamulce

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Siema. Szykuje się jutro do zamówienia nowych tarcz hamulcowych na przód +klocki.
Byłem się orientacyjnie pytać ile to wyjdzie. Gościu powiedział mi ze 70zł za komplet klocków na przednią oś i 150zł za tarcze na przód, oczywiscie komplet. I tu moje pytanie czy jest to dobra cena?? Trochę się sfrajerzyłem bo zapomniałem spytać co to za firma ale mimo to proszę o radę.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
pajtak
Początkujący
Początkujący
Posty: 124
Rejestracja: 13 sty 2010, 15:57
Lokalizacja: Chełm

Post autor: pajtak »

pisałem wyżej kumpel mechanik wziął z robotą za wymianę tarcz i klocków 270 zł, tarcze wentylowane bosch a klocki TRW albo odwrotnie. Tarcza na 100% kosztowała 70zł sztuka, reszty nie pamiętam.
86c2f style - golf mk3 gti
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Dobra dzięki juz wiem wszystko. Zamówiłem tarcze TRW po 80zł za sztukę i do tego komplet klocków na obie strony firmy JURID za 70zł.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
pajtak
Początkujący
Początkujący
Posty: 124
Rejestracja: 13 sty 2010, 15:57
Lokalizacja: Chełm

Post autor: pajtak »

ale tarcze pełne czy wentylowane??
86c2f style - golf mk3 gti
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Pełne
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Przeczytałem 5 stron, więcej mi się nie chce. Wczoraj zabrałem się za hamulec ręczny. Po zimie przestać działać w ogóle. Bębny przetoczył mi znajomy. Zauważyłem, że linki są już do niczego. Jak je zdemontować?
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote="byczynho"]Przeczytałem 5 stron, więcej mi się nie chce. Wczoraj zabrałem się za hamulec ręczny. Po zimie przestać działać w ogóle. Bębny przetoczył mi znajomy. Zauważyłem, że linki są już do niczego. Jak je zdemontować?[/quote]
zaczynając od przodu, od dźwigni ręcznego odkręcasz nakrętkę, od spodu auta wyjmujesz linkę, rozpinasz łącznik na środku koło belki, na belce przy każdym kole masz 2 śruby, które trzymają mocowanie linki przed bębnem, odkręcasz je. Następnie zdejmujesz bębny i w środku odpinasz od szczęk (na końcu linki jest kulka zahaczona o dźwignię) i wyjmujesz linkę od środka auta. Montaż w odwrotnej kolejności.

*z mocowania na belce wybijasz plastikową tulejkę... kupując linkę w sklepie owa tulejka będzie już na lince, wystarczy przełożyć w odpowiednim kierunku i wbić w to samo miejsce.
Moje byłe POLO]
Obrazek
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

[quote="czmc"]*z mocowania na belce wybijasz plastikową tulejkę... kupując linkę w sklepie owa tulejka będzie już na lince, wystarczy przełożyć w odpowiednim kierunku i wbić w to samo miejsce.
[/quote]

problem tylko w tym, że w tych mocowaniach poukręcały się śruby... :/
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote="byczynho"]

problem tylko w tym, że w tych mocowaniach poukręcały się śruby... :/[/quote]
rozwierć... a później skręcisz na śrubę z nakrętką, chyba, że chcesz się bawić żeby wykręcić te śruby ale to szkoda czasu pewnie
Moje byłe POLO]
Obrazek
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Poradzę sobie jakoś z tym. Wyjmując linkę wyskoczył mi gdzieś z pod koła zapasowego (chyba) taki biały uchwyt trzymający linkę chyba w powietrzu. Jutro pewnie będę się głowił gdzie to cudo zamocować. Orientuje się ktoś może ile komplet linek może kosztować?
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

ja płaciłem około 20zł za krótka... zrób zdjęcia to nie problem to poskładać wspólnymi siłami
Moje byłe POLO]
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Panowie da radę upchnąć bez krzesania tylne hamulce(tarczowe) z passata b3 do polo zamiast bębnów??
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

podłącze się pod pytanie, też chce się z tyłem pobawić tylko ja myślałem od golfa 3 upchnąć wszystko, ale to chyba nawet to samo... ciekawi mnie czy się czasami nie powiększy lub nie zmniejszy rozstaw kół??
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Możecie polecić jakieś bębny do mojego polo? Patrzyłem na allegro, spora różnorodność jest
POLO ! i jedzie się lepiej
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Jak rozpoznać zepsutą pompę hamulcowa? W moim przypadku odkręciłem od pompy rurki, naciskam pedał hamulca a z tych dziurek nie wydobywa się nawet kropelka. Pompa już na złom?
POLO ! i jedzie się lepiej
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”