Temperatura silnika.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

z
zulv
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 225
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: zulv »

To jak ja mam go w koncu odpowietrzyc bo dzisiaj bede wymienial termostat. Odpowietrzyc tak jak napisal to marcintju ?
Sprzedam]
1. Monowtrysk + silniczek krokowy(9k km przebiegu).
2. Licznik wersja podstawowa - od wersji 1.0 AAU.
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

od tego jest ten biały odpowietrznik.
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""zulv""]To jak ja mam go w koncu odpowietrzyc[/quote]
jak długo miałem swoją poprzednią polówke :grin:
to nieodpowietrzałem nigdy :crazy: bo miałem odpowietrznik urwany :commando:
a dużo razy spuszczałem płyn(jakaś tam uszczelka, wymiany pompy wody, czujnika, chłodnicy płynu)
zawsze zalałem płynem ogrzewanie na ful przejechałem kawałek dolałem płynu i było dobrze ;)
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
z
zulv
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 225
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: zulv »

Wymieniłem termostat, odpowietrzyłem kilka razy. Temperatura dalej taka sama, wentylator wlacza sie przy 90 stopniach. A w pelnym pedzie temperatura ma ok 78-79 stopni. Rece opadaja. Ma ktos jakis pomysl ? Moze temepratura cieczy w silniku jest dobra ale po prostu czujnik jest walniety i zle wskazuje na zegarach ?

Pozdrawiam
Sprzedam]
1. Monowtrysk + silniczek krokowy(9k km przebiegu).
2. Licznik wersja podstawowa - od wersji 1.0 AAU.
r
r-tea
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 30 kwie 2009, 0:26

Post autor: r-tea »

[quote=""zulv""]Moze temepratura cieczy w silniku jest dobra ale po prostu czujnik jest walniety i zle wskazuje na zegarach[/quote]
To raczej bardziej prawdopodobne. Tymbardziej, że:
[quote=""zulv""]wentylator wlacza sie przy 90 stopniach[/quote]

Powinien się załączać przy temp około 100 stopni.
POLO 86C/2F
1.3 3F w nadwoziu Stelilheck (po swapie)
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

rozkręć zegary i przesaluj sobie troche wskazówke z temperatury ;)
i bendzie ok :oki:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
m
marbino86
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 12 gru 2008, 9:51

Post autor: marbino86 »

nie zdarzylo sie jeszcze zeby w ten sposób cos złego sie stało gdy sie wlaczy wentylator termostat puszcza i silnik mometalnie sie schładza, oczywiscie twój sposub jest dobry ale nie w karzdym aucie jest ten korek do odpowietrzenia,ja robilem tak jak pisze dziesiatki razy i bylo ok.
a
an2rut
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 21 maja 2009, 21:59

Post autor: an2rut »

ja mam dieselka i jeżdżę od ponad roku podobnie jak Ty ( czyli temperatura nie weszła mi ponad 90 stopni).
Żadnych problemów z tym fantem nie mam :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”