Nie trzeba żadnych kluczy. Łapiesz żarówkę i przekręcasz bodajże w lewo, wyciągasz i odłączasz przewód. Montaż identycznie tylko w odwrotnej kolejności. A żarówki to H7.
Torx jest potrzebny przy wymianie prawej żarówki mijania. ( przynajmniej ja tak mam w swoim dieselku 1.9 z 2006) Swobodnego dostępu do niej broni filtr paliwa, który przykrecony jest do blotnika, żeby go odkręcić i mieć lepszy dostęp do żarówki potrzebny jest własnie torx.
Pablosky
obecnie - Seat Ibiza 1.2TSI DSG Sport 105KM 175Nm
dawniej - 9N3 1.9 TDI Sportline \'06 131KM 283Nm Czerwone jest najszybsze - SEMPER FIDELIS ----------------------------------------------------------------------------------
[colo
Żeby wymienić żarówkę z tyłu trzeba wyciągnąć lampę z auta. Lampa przykręcona jest za pomocą jednej śrubki. Dostęp do owej śrubki jest możliwy od środka bagażnika. Nie trzeba żadnych kluczy, wystarczy ręka. Żeby wyciągnąć lampę należy ją delikatnie podnosić do góry w trakcie wyciągania tak żeby wyskoczyły dwa zatrzaski. Tylko uważaj żebyś sobie lakieru nie obdarł jak za mocno pociągniesz. Jak już wyciągniesz lampę z auta to trzeba odpiąć tylną część lampy (to jasne do którego wpina się wtyczkę). Są tam bodajże dwa zatrzaski. Operacja raczej mało skomplikowana. Powodzenia
czy to taka "imbusowa" plastikowa śrubka? lol...hehe co za montaż w mojej calibrze żeby wyciągnąć lampę trzeba 6 śrub odkręcić a tu ręką....dzieki dam znać jak mi poszło
mam właśnie problem z wymianą żarówki H7 w Polo 9N. Wiem, że było kilka wątków na ten temat, jednak żaden z nich nie wyczerpuje tematu.
Z wyjęciem i założeniem nowej żarówki nie było problemów i nie było konieczne wykręcanie tych 3 śrub torx aby wyjąć żarówkę, ale problem się pojawił z włożeniem nowej i zablokowaniem jej - nie chce się to jakoś normalnie zatrzasnąć tam jest taka "wypustka" i ona się blokuje ale reszta nie chce wskoczyć proszę o jakieś szczegółowe instrukcję jak to zrobić.
Kręcę w różne strony i nic nie chce się unieruchomić na żarówka.
Być może trzeba jednak wykręcić te 3 śruby torx ale nie wiem czy to w czymś pomoże.
I jeszcze pytanie pomocnicze czy wymieniacie od razu dwie aby strumień światła był tak samo intensywny bo widzę zdecydowaną różnice między tą nową a starą, ale może problem jest taki, że nie jest dobrze zakleszczona ta nowa żarówka i świeci pod jakimś kątem może to jest powodem.
mam właśnie problem z wymianą żarówki H7 w Polo 9N. Wiem, że było kilka wątków na ten temat, jednak żaden z nich nie wyczerpuje tematu.
Z wyjęciem i założeniem nowej żarówki nie było problemów i nie było konieczne wykręcanie tych 3 śrub torx aby wyjąć żarówkę, ale problem się pojawił z włożeniem nowej i zablokowaniem jej - nie chce się to jakoś normalnie zatrzasnąć tam jest taka "wypustka" i ona się blokuje ale reszta nie chce wskoczyć proszę o jakieś szczegółowe instrukcję jak to zrobić.
Kręcę w różne strony i nic nie chce się unieruchomić na żarówka.
Być może trzeba jednak wykręcić te 3 śruby torx ale nie wiem czy to w czymś pomoże.
I jeszcze pytanie pomocnicze czy wymieniacie od razu dwie aby strumień światła był tak samo intensywny bo widzę zdecydowaną różnice między tą nową a starą, ale może problem jest taki, że nie jest dobrze zakleszczona ta nowa żarówka i świeci pod jakimś kątem może to jest powodem.[/quote]
jak mam przepaloną jedną to wymieniam jedną. Nie widać aby świeciły pod kątem, świecą tak samo
No właśnie trzeba dobrze założyć. Jak się źle założy to świeci za blisko (jakby reflektor był źle ustawiony tzn za nisko). Jak popatrzysz przez klosz lampy to widać czy żarówka jest centralnie w kapturku (porównaj z drugą lampą). Żarówkę blokuje się kręcąc wypustkami (w lewo odblokowujesz).
Witam. Zastanawiam sie czy dobra strona montuje zarowke h7. Jak wloze do lampy to te "naciecie" na kolnierzu zarowki ma byc na dole czy na gorze? Bo nie jestem pewien.