[quote=""Mały2601""]mam taki sam silnik 1.4 AKK i takie same objawy, jak na biegu jałowym dodam gwałtownie gazu(wcale nie trzeba dodawać dużo, wystarczy gwałtownie), to silnik zamiast wchodzić na obroty to prawie gaśnie, słychać dźwięk podobny do gwałtownego zassania powietrza i po chwili gwałtownie wskakuje na obroty, ale wrażenie jest takie jak by silnik miało zaraz rozsadzić. Bardzo niesympatyczne uczucie w dodatku irytujące.
Jak silnik jest już na wyższych obrotach, to nie ma tego objawu.
nigdy więcej nie kupię auta z silnikiem vw mpi... nie dość że muł, brzmi jak traktor to jeszcze pali tyle co kraz...[/quote]
Polo jest zajefajnym wozem i jak się dba jest nie zawodny i bardzo trwały,a te usterki po kupnie wozu to są właśnie zaniedbania poprzedniego właściciela mnie właśnie to wkurza wyjeździć i do żyda.
Swoim byłem w Anglii gdzie wyczułem ze coś się dzieje ze sprzęgłem byłem w strachu bo przede mną było 2000km a naprawa w Anglii wyniosła by ok 300 Funtów spokojnie wróciłem do domu

,niemiecki wóz to niemiecki wóz i zawsze będę je cenił.
Na 90% masz to samo co ja tylko u ciebie jest znacznie gorzej,silnik krokowy przy przepustnicy-jest elektroniczny wkleił bym zdjęcie ale już wywaliłem jak wyjmiesz przepustnice i zdejmiesz blaszki odkryjesz czarną przykrywkę zobaczysz czy ścieżki węglowe są całe nie popękane jak będą popękane tak jak u mnie to masz swoją przyczynę

(ostrożnie się z tym obchodź i nie próbuj prostować ani nic robić -cholernie delikatne w ogóle z Polo trzeba się delikatnie obchodzić.
Sprawdź tez odmę czy nie ma szlamu ewentualnie wyczyść (nie obawiaj się wycieku oleju jest przykręcona na 3 imbusowe śruby można to zrobić od góry na wyczucie ale lepiej wjechać na kanał przynajmniej widać.
No i sprawdź czy nie trzymają tylne hamulce chyba ze masz klocki i tarcze,sprawdź tez przewody podciśnieniowe no i filtr czy nie zarąbany jest .
Podejrzewałem tez Idle zawór jakiś nie wiem gdzie to się znajduje i co to jest , mi on nie przechodzi testu na vagu właśnie ten zawór idle air control(chociaż nie mam pojęcia czy to czasem nie zawór od poduszek powietrznych??????tez bym chciał to wiedzieć na pewno się dowiem przy kolizji-odpukać ) także tez byś musiał to sprawdzić na vagu 5053 a cały opis masz stronę wcześniej wszystkie testy opisałem-ale raczej to nie jest to i będzie to od poduszek ale jak byś mógł sprawdzić u siebie i dać znać byłbym happy,mój jest po wypadku i był kiedyś czerwony także by się zgadzało i poznaje do dziś historie samochodu.
Co do spalania w moim przepadku wszystkie testy miałem pozytywne prócz właśnie tego jednego idle air control,sonda wszystko sprawne ale pojawiały mi się gwałtowne skoki spalania przyczyną był przewód od sondy -ułożyłem go inaczej bo lubią się wewnętrznie przerywać a doszedłem do tego dopiero w Anglii.Jak masz jakieś pytania pisz odpowiem, naprowadzę w miarę swoich możliwości i wiedzy.
Bez vaga bardzo ciężka sprawa vag to podstawa dziś tyle napchali elektroniki w te samochody ze bez niego ani rusz,na koniec dodam ze silniki AKK chodzą odrobinę jak disel także nie przejmuj się tym ten typ tak ma, daj znać jak ci idzie,i nie zrażaj się źle nie kupiłeś przepustnice można kupić w granicach od 100 do 300zł najlepiej od nie wyjeżdżonego Anglika na części i nie mam pojęcia czy można dostać tą samą cześć w sklepie na razie nie mam kasy wiec przystopowałem ,pamiętaj przed rozebraniem ze musisz mieć vaga bo trzeba zaadaptować przepustnice przy każdym odłączeniu nawet przy każdym odłączeniu głupiego akumulatora a jak kupujesz przepustnice to z tymi samymi numerami bo możesz nie zaadaptować nowego nabytku i stracisz tylko kasę,pozdrawiam.