[6n2] Drgania podszybia.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
DEFENCE
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 22 gru 2008, 22:58
Lokalizacja: SIERPC/WAWA

[6n2] Drgania podszybia.

Post autor: DEFENCE »

Witam
Mam takie pytanie :
Jakie rozmiary torx-ów są potrzebne aby rozkręcić deskę, podszybie w szczególności chodzi mi o stronę pasażera ponieważ po 3 latach użytkowaniach samochodu zauważyłem iż na niskich obrotach silnika coś drga. Jak wcisnę szmatkę lub chusteczkę miedzy szybę a podszybie tuż przy naklejce z nr. rejestracyjnym przestaje. Może spotkałeś się z takim przypadkiem

Dzięki za jakie kolwiek info.
Obrazek
Awatar użytkownika
wilczek247
Początkujący
Początkujący
Posty: 97
Rejestracja: 29 cze 2010, 21:48
Lokalizacja: Miechów (KMI)

Post autor: wilczek247 »

w samochodzie jest kilka rozmiarów torx-ów wiec chyba lepiej kupić cały komplet niż tak po jednym bo to się zawsze przyda coś odkręcić porawić i takie tam.

[quote="DEFENCE"]Jakie rozmiary torx-ów są potrzebne aby rozkręcić deskę[/quote]

z tego co pamiętam to T20
ŁUK@$Z
t
twister
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 431
Rejestracja: 06 wrz 2009, 16:12
Lokalizacja: Kraków/Sieradz

Post autor: twister »

A może warto się zastanowić czy to nie przypadkiem poduszka silnika jest wyrobiona? U mnie jest podobnie i nowa poduszka już czeka na wymianę. Zobaczymy czy to pomoże.
Obrazek
Awatar użytkownika
gokart
Początkujący
Początkujący
Posty: 185
Rejestracja: 07 kwie 2009, 13:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: gokart »

[quote="twister"]A może warto się zastanowić czy to nie przypadkiem poduszka silnika jest wyrobiona? U mnie jest podobnie i nowa poduszka już czeka na wymianę. Zobaczymy czy to pomoże.[/quote]


Z tą poduszką to jest jakiś trop. A jak sprawdzić czy poduszka jest wyrobiona bo u siebie jakiś czas temu tez zauważylem ze nawolnych obrotach troche hałasuje obramówka zegarów razem z daszkiem a latem tego nie było
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Jest niska temperatura. Plastiki ulegają kurczeniu i rozszerzaniu - pracują w każdą stronę.
Pewien doświadczony pan powiedział mi, że na trzeszczące plastiki jest prosta metoda. Na każdym styku i pod każdą śrubką w desce należy dać podkładki z gąbki. Na ile to prawda jeszcze nie sprawdzałem.
Ostatnio oglądałem na Discovery jak produkują Rolls Royce. Problem trzeszczących plastików rozwiązano wykonując elementy jako całość - jeden odlew. Im mniej łączeń tym mniej trzeszczeń.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
DEFENCE
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 22 gru 2008, 22:58
Lokalizacja: SIERPC/WAWA

Post autor: DEFENCE »

[quote="gokart"]A jak sprawdzić czy poduszka jest wyrobiona[quote="twister"][/quote][/quote] Przyłączam sie do pytania ??
Obrazek
t
twister
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 431
Rejestracja: 06 wrz 2009, 16:12
Lokalizacja: Kraków/Sieradz

Post autor: twister »

Też zadawałem sobie to pytanie. Ale wydaje się, że jedyną metodą jest podstawienie na nową. U mnie już czeka oryginał na zamianę.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”