Witam
Mam takie pytanie :
Jakie rozmiary torx-ów są potrzebne aby rozkręcić deskę, podszybie w szczególności chodzi mi o stronę pasażera ponieważ po 3 latach użytkowaniach samochodu zauważyłem iż na niskich obrotach silnika coś drga. Jak wcisnę szmatkę lub chusteczkę miedzy szybę a podszybie tuż przy naklejce z nr. rejestracyjnym przestaje. Może spotkałeś się z takim przypadkiem
w samochodzie jest kilka rozmiarów torx-ów wiec chyba lepiej kupić cały komplet niż tak po jednym bo to się zawsze przyda coś odkręcić porawić i takie tam.
[quote="DEFENCE"]Jakie rozmiary torx-ów są potrzebne aby rozkręcić deskę[/quote]
A może warto się zastanowić czy to nie przypadkiem poduszka silnika jest wyrobiona? U mnie jest podobnie i nowa poduszka już czeka na wymianę. Zobaczymy czy to pomoże.
[quote="twister"]A może warto się zastanowić czy to nie przypadkiem poduszka silnika jest wyrobiona? U mnie jest podobnie i nowa poduszka już czeka na wymianę. Zobaczymy czy to pomoże.[/quote]
Z tą poduszką to jest jakiś trop. A jak sprawdzić czy poduszka jest wyrobiona bo u siebie jakiś czas temu tez zauważylem ze nawolnych obrotach troche hałasuje obramówka zegarów razem z daszkiem a latem tego nie było
Jest niska temperatura. Plastiki ulegają kurczeniu i rozszerzaniu - pracują w każdą stronę.
Pewien doświadczony pan powiedział mi, że na trzeszczące plastiki jest prosta metoda. Na każdym styku i pod każdą śrubką w desce należy dać podkładki z gąbki. Na ile to prawda jeszcze nie sprawdzałem.
Ostatnio oglądałem na Discovery jak produkują Rolls Royce. Problem trzeszczących plastików rozwiązano wykonując elementy jako całość - jeden odlew. Im mniej łączeń tym mniej trzeszczeń.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee