Pompa Lucas

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

kolego wesol przecież pisałem o pompie rozdzielaczowe i silnimkach 1,7i 1,9 oraz o ciśnieniu anie jakie są wtryski ,wcytacie jest o wtryskach ale podałem całe zdanie , i nie mam zamiaru przepisywać całego rozdziału,to kolego silnik AEF jaką ma pompe jeśli nie rozdzielaczową ? i to wien na pewna pojemność 1,9[nie całe],a napewno ni e pisałem o typach SDI i TDI ,a taże nie oto gdsie jest wtryskiwane paliwo jak piszesz fortkoora po Polsku komora wirowa przeciesz nie oto tu chodzi , atak na marginesie to ja pisze nie zrozumiale?
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

Sorry mialo byc fortkomora (zjadlo mi sie M).

Odpowiem jeszcze inaczje silniki w polo z komora wstepną maja stopien sprezania wyzszy (22,5) jak te z bezposrednim wtryskiem. Maja tez cisnienie na wtryskach ustawione na 130-138 barów. Dobitnie odpowiem jeszcze z enie bylo w polo diesla z cisnieniem wtrysku 90 barów. Odpowiada ci to mechanik z zawodu wyuczonego jak i wykonywanego aktualnie choc nie w ASO VW ale zawsze to jednak. To co ci ktos opowiada albo sam cos gdzies wyczytales to w to nie wierz i tyle.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

kolego wesol jest r[size=99px]ó[/size]żnica między barem a MPa są zródła które podają w barach a inne w MPa i przy tych niższych wartościach cisnienia podają inaczej w barach a inaczej wMPa co do wyższych wartości to niema większych r[size=99px]ó[/size]żnic po prostu ja na pewno nie mam zamiaru sprawdzać jakie jest ciśnienie zostawie to tzw.pomoiarzowi .
Pozdrowienia

Ortografia się kłania, radzę zainstalować jakąś przeglądarkę, która wskazuje błędy ortograficzne, może wtedy przyniesie to jakiś skutek.

Toto

jak człowiek sie spieszy to się ortograficzny diabeł cieszy .-biały0666
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

tylko co ma do tego jaka jednostka. Mozesz mi podawac nawet w funto-stopach. Mi to nie przeszkadza. Wazne jest by byla prawidlowa ilosc i tyle.
Co do tej pompy lucasa to naprawde polecam rozszyfrowac oznaczenie jakie jest ori albo niech kazdy napisze jakie ma u siebie w polo to moze dojdziemy w koncu z jakimi oznaczeniami mozna stosowac w polo.
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

u mnie pompiarz ustawił otwarcie wtrysku na 130 podczas wymiany końcówek wtrysku
P
Poloman
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 04 mar 2010, 7:43

Post autor: Poloman »

Panowie trochę odbiegliście od tematu.Nadal nie wiem czy moją pompe mogę zamienić na inną z troche innymi numerami czy te numery muszą zgadzać się idealnie.Z tego co widze na allegro o identycznych numerach pompy nie ma.Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

przepraszam za odejście od tematu lecz nie całkiem pytałeś o różnice pomiędzy pompami,więc koledzy i ja wymienialiśmy je ,tylko mieliśmy różne zdania co do ich ciśnienia .
dlaczego szukasz tylko na allegro ja bym szukał w internetowych sklepach samochodowych podają numer ido jakiego modelu pasują lub szukaj wASO.a gdzie kupisz to twoja decyzja

Znowu się kolego śpieszyłeś? :grin: zakoduj sobie, że różne, różnie, różnica, etc. pisze się przez "ó"...nie czepiam się, ale to razi po oczach :)

Toto

wcale tak nie uważam ze się czepiasz, Toto jaką przeglądarkę mam zainstalowac?poniewaz jak pisze a nie widze tekstu[dotego się spiesze] to popełniam orty łatwiej pisze się u jak ó lub h jak ch itd...

Mozilla Firefox ma np., taką opcję, że wskazuje błędy tak jak jest w Wordzie
Awatar użytkownika
Enten
Początkujący
Początkujący
Posty: 147
Rejestracja: 22 wrz 2010, 10:49
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Enten »

dziękuję za informacje dla wesola i ghula za podanie wartości ciśnienia otwarcia wtrysku
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

mi sie wydaje ze pompy o nieco innym oznaczeniu ale takich samych wtyczkach, przylaczach oraz ksztaltach mocowan itp powinna podejsc i bez problemu dzialac zamiennie. Nie takie myki w oplach przechodza i jakos jest. Tak samo sprawa sie ma z pompami w tdi tez byly rozne i zamiennie dzialaja. Czasami sa jakies roznice wieksze lub mniejsze ale dzialaja.
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

pojawił się u mnie problem mianowicie gdy odpale polo na postoju np w celu nagrzania w środku auta(nigdzie nie jadąc) auto odpala normalnie obroty koło 1000 i gdy pochodzi te około 2minuty wyłancza sie tzw "ssanie" obroty spadają do 950 silnik pochodzi z 2-5 sekund zacznie sie coś dusić/dławić i gaśnie nie wiedzieć czemu i zaraz potym znów go odpale odpali bez problemu i znów chodzi na 1000 obrotów czyli na "ssaniu" i po wyłączeniu po 2minutach "ssania" obroty spadaja na 950 dzieje sie znów to samo dławi sie i gaśnie.inaczej sie rzecz ma gdy odpale auto i odrazu jade wtrase i auto nagrzeje sie do 90stopni problem znika, mianowicie na gorącym silniku gdy stanę na światłach auto chodzi bez problemu na biegu jałowym na 950obrotach dodam że brak bąbelków powietrza w wężyku do pompy oraz wężyki podciśnienia wydają sie ok.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

wydaje mi śie jeśli nie paliwo to powietrze popatrz jaki wygląda wkład filtra ,końcówki wtrysków do wymiany wtedy silnik głośniej pracuje ,może coś z czujnikiem temperatury w najgorszym wypadku kompresja,rozrząd lub pompa ale tak żle to nie będzie to tylko sugestie
przy jakiej temperaturze puszcza tzw ssanie ? u mnie około 60- 70 * C
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

no chyba poniżej 60 stopni może to wina biodisla? w sumie to tylko to obstawiam końcówki wtrysków były wymieniane z rok temu
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

jak pali bez większych problemów to tez bym tak obstawił ,a co do biodisla raz nalałem na próbę[latem] i nie leje tego wynalazku jak zimny silnik to koniki nie te
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”