Bardzo niskie obroty, czujnik ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Bardzo niskie obroty, czujnik ?

Post autor: webak »

Witam.
Ostatnio dość często pada deszcz i to w te dni w czasie jazdy nagle spadają obroty do 200-300, dodaje gazu samochód się rozpędza ale szarpie (strasznie irytujące to szarpanie :angry2: :banghead: ) i dopiero po chwili wskazówka wskakuje na normalne obroty.
Jak myślicie czego to może być wina ?
l
lemik
Początkujący
Początkujący
Posty: 112
Rejestracja: 21 lut 2010, 17:46
Lokalizacja: Polska

Post autor: lemik »

kable WN lub cewka zapłonowa
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

[quote="lemik"]
kable WN lub cewka zapłonowa[/quote]

Kolega ma dizelka.Przynajmniej tak wynika z opisu.
Ja też o mało się nie zapędziłem :mrgreen:
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

Zgadza się tak jak w opisie SDI
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

webak
Mam to samo, od lewej strony jest pasek wielorowkowy kiedy wjedziesz w kałużę lub trochę się zamoczy
to on się wtedy ślizga , to jest ta przyczyna 100%
ja będę musiał wykołować obudowę pod wałki od paska żeby mi tam nie chlapało, bo wtedy pasek przez chwile się
ślizga , a po chwili już jest normalnie .
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

A wymiana paska nie pomoże ?
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

webak
Ja już wymieniałem w tym roku ze 2 razy jak dostał wody a czasem wiadomo że w kałuży są drobne kamyczki
i mogą wejść między pasek a rolki i może dochodzić do stopniowego uszkadzania paska .
obudowe myślę żeby sobie zrobić z blachy lub włókna z żywicą , mam trzy śrubki wystające
na ramie przy spodzie nadkola , i tak sobie myślałem czy czasami nie było tam oryginalnej osłony .

U mnie jest tak , wjadę w kałużę to obroty schodzą 200 a czasem około 300
kiedy obroty się poprawią 2000 to jest odczuwalne szarpnięcie .
Jeśli tak zachowuję się auto to raczej pomyśl nad osłoną paska i rolek , bo są na tyle na widoku że
najmniejsza kałuża może zachlapać pasek bądź rolkę.
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

Dzisiaj jadąc do szkoły zaliczona kałuża i obroty spadają.
Także mam te same objawy.
Gdy będziesz robił osłonę zrób proszę jakiś manual :piwo:
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

webak
Ok , jak w sobotę dam rady z czasem to pomyślę nad osłoną i jak będę ją robić
to będą foty w temacie (mojego polo )
Oczywiscie do osłony mogą posłużyć różne materiały , wystarczy samemu pomyśleć , ale foty dodam .
pozdro...
:oki:
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

Post autor: cage009 »

Osłona to tylko środek zastępczy. Macie panowie problemy z napinaczem paska :-)
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

cage009
A co jeśli ktoś wymienił napinacz ?
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

[quote="stekvw"]cage009
A co jeśli ktoś wymienił napinacz ?[/quote]
Napinacz wymieniłeś ale czy pręt chodził bez problemów i luzów w obudowie.
Awatar użytkownika
stekvw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 512
Rejestracja: 13 sie 2010, 0:28
Lokalizacja: Kępno*
Kontakt:

Post autor: stekvw »

Michał88
Tak , był wymieniony pręt i cały napinacz i pasek .
I wiem na 100% że podczas gdy wjechałem w kałużę to obroty mi spadły
po czasie było ok , wiele części sam wymieniam bez proszenia się u mechanika , więc zostało mi
zrobić osłonę na rolki.
Stanisław Makowski
Pasja, to najlepszy biznes.

Moje polo
Zobacz tutaj>>>>
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”