Moje, pierwsze, małe Polo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Jak z Krakowa, to czemu na Bora się nie pokazuje?! :)

Dzięki za komentarz. Mojej wizji nie zmienicie na 99,9%, ale uwagi zgłaszać można ;) Polo wygląda tak jak chcę i jestem z tego powodu bardzo dumny/zadowolony. Inna sprawa, że jesteś pierwszą osobą która mówi że listwy i przyciemnione szyby out :) Na szyby bym się pewnie nie zdecydował, ale tak kupiłem samochód i jest git.

Niestety okazało się, że z silnikiem jest niedobrze i niewiadomo jak to będzie :( Jutro jedziemy mierzyć kompresję, trzymajcie kciuki!
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Kompresja:
1: 15,2
2: 14,5
3: 13,7
4: 14,6

...czyli zbieram na remont :P Polo przechodzi w sen zimowy na dnie garażu, a ja zbieram na remont tak silnika, jak i blacharki. Mam nadzieję że jakoś po nowym roku będzie już igiełka :]
Awatar użytkownika
BzyQ
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 31 maja 2009, 22:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BzyQ »

na Bora się nie pojawiam bo mam dwukolorowe polo :P a ostanio doszedł do tego niechciany brązowy, ale może się pojawię jednak w tą albo nast niedziele

[quote="forteller"]Mojej wizji nie zmienicie na 99,9%, ale uwagi zgłaszać można [/quote]

Twoje auto Twoja wizja :) najważniejsze że

[quote="forteller"]Polo wygląda tak jak chcę i jestem z tego powodu bardzo dumny/zadowolony.[/quote]

moje niestety nie wygląda tak jakbym chciał ale to głównie przez €€€
było VW Polo 86C2F 1.3 55km
jest Peugeot 309 XL 1.4 67km
jest Peugeot 309 Graffic 60km
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

forteller nie będzie zadowolony że mu sie wtrącam w paradę ale cóż :jester: właśnie do mnie dzwonił z hamowni, uzyskał 84km i 106Nm :grin: to są wartości przed remontem :crazy: strach myśleć co będzie po remoncie :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Fox
Może setka pęknie :D

forteller
Autko fajne, widać że ogarniasz temat i chwała Ci za to. Trzymam kciuki żeby wszystkie plany wypaliły :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

LINK

Tyle w tym temacie. Polo teraz już na serio wita się z garażem ;) I proszę nie bić za V-Techa. Mieszkam naprzeciwko, to nie będę jechał niewiadomo gdzie.
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Obrazek

Nowe graty. Prędkościomierz jest ori, pokazuje dobrą prędkość (180 na liczniku = 169 na GPS), kierownica niewiadomo, ale wygląda jak ori, tylko jest z nią kłopot. Jest na większy wieloklin niż ja mam. Jakieś rady?

EDIT:
Pytanie nieważne, już ogarnąłem temat ;)
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Wczoraj polo zrobiło trasę 650km, dzisiaj natomiast motorownia leci do remontu. Życzcie szczęścia i żeby tanio to wyszło ;)
b
boczek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1094
Rejestracja: 01 sty 2010, 0:13
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: boczek »

Ta kiera od 2f i dlatego klin nie pasi,ale niestety nie pomogę.
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

A ja taka kierownice mam w 86c ale ze srebrnym paskiem. Powinno sie latwo zamontować po dogłębnym obejrzeniu klinu.
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

W 2F nie było takiego wzoru AFAIK. Właśnie dzisiaj dostałem przejściówkę i jutro założę :) Po 89 zaczęli montować inny klin, w Golfach mk2 jest ten sam problem.
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

Tak jeszcze dodam że do polo zostanie zamontowane serwo i pompa hamulcowa z mojego foxa aby było czym zatrzymać ten prawie 100 konny pocisk :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Silnik stoi juz u mechanika, buda natomiast u mnie w garazu. Mechanik mily czlowiek, powiedzial ze zrobi fotorelacje, wiec bedzie co wrzucac. Ostatnimi czasy wskoczyla tez w koncu skorzana kiera, dostalem bowiem od Foxa redukcje na mniejszy wieloklin. Dzieki! Szykujcie sie wiec w najblizszym czasie na solidna dawke zdjec ;) Tymczasem, na zachete: lista samochodow ktore lyknalem "spod swiatel" ;)
- Honda Civic 6g 1,5 90KM
- Audi A4 B5 1,8 125KM
- Seat Ibiza GTi 1,8 129KM (jechalem wtedy bez srodka zasadniczo ;))
- VW Passat B5.5 1,9 130KM (tutaj jechalem za Foxem i za nic uciec mi nie mogl na prostych)
Tak wiec Polo duzo moze :)
Awatar użytkownika
forteller
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:32

Post autor: forteller »

Nowe zdjęcia:
Mycie komory w trakcie remontu (2.11.2010)
ObrazekObrazek

Wszczepianie motorowni (17.11.2010):
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
... i film: http://www.youtube.com/watch?v=wDqTQQw5SGw

Przeprowadzony został kompletny remont. Głowica była w idealnym stanie, więc nie była ruszana, natomiast reszta poszła na warsztat. Poleciały wszystkie uszczelki, uszczelniacze, pierścienie i tłoki, pod które zostały wyholowane cylindry. Silnik został zalany Tedexem 5W40, natomiast przy następnej wymianie wlany zostanie jakiś topowy olej o wysokich parametrach (0W50 pewnie). Było trochę jaj z podpięciem - zapomnieliśmy o jednym podciśnieniu, przez co silnik gasł jak był zimny, natomiast jak był ciepły - obroty latały od 1000 do 3000. Bywało to mocno problematyczne, jak toczyłem się powoli na skrzyżowaniu w prawo, a tu samochód sam przyspiesza. Rurka nieźle się skryła, ale w końcu ją znaleźliśmy i obroty są idealne (po wyregulowaniu 1200 na zimnym, 900 na ciepłym). Teraz tylko jeździć i docierać - na razie samochód niebardzo chce jechać, ale po przejechaniu 200km czuć już że koniki wracają :crazy:
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

Z każdym kilometrem więcej koni :grin: zapomniałeś podziękować wspaniałemu mechanikowi co to wszystko poskładał w całość ;P puki nie możesz kręcić silnika to Cie biorę :D po dotarciu zostanie mi wąchać zapach Twoich spalin :cry: w każdym razie będzie zacnie :D
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta sprzedane /kasacja”