[9n] Zawieszenie sportowe co robić?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

V
Vipdanek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 15 wrz 2010, 15:36

[9n] Zawieszenie sportowe co robić?

Post autor: Vipdanek »

Witam kupiłem Polówkę z zawieszeniem sportowym na początku nie przeszkadzało mi to ale zbliża się zima i chciałbym żeby moje polo było ciut wyższe boje się że będę zimą haczył miską olejową czy ktoś z was jeździ zimą na obniżanym zawieszeniu czy da się go jakość podnieść a jeśli trzeba wymienić na zwykłe żeby był wyższy to trzeba robić komplet przód tył czy tył może pozostać sportowy BARDZO PROSZĘ O WASZE OPINIE I DOŚWIADCZENIA
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Vipdanek
Wszystko zależy ode tego jaki to typ zawieszenia, bo obniżenie mozna zrobić na wiele sposobów. Jeżeli gwintowane, to można je podnieść do podobnej wysokości jak seryjne.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Poka zdjęcie auta, i samego zawieszenia a forumowa komisyja ds. glebienia orzeknie co dalej ;)
Awatar użytkownika
harnasisko
Swój
Swój
Posty: 766
Rejestracja: 19 maja 2010, 17:09
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: harnasisko »

komisja ds. glebienia:) ha podoba mi sie nawet nie wiedzialem ze mamy taka komisje tu:P
Polo sex-en by HarRRnasiu !!!! ;) viewtopic.php?f=77&t=56841
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""Borek""]Poka zdjęcie auta, i samego zawieszenia a forumowa komisyja ds. glebienia orzeknie co dalej [/quote]
O to to :D Fotki pomogą ocenić jakie to zawieszenie :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
V
Vipdanek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 15 wrz 2010, 15:36

Post autor: Vipdanek »

Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

[quote=""Vipdanek""]czy da się go jakość podnieść[/quote]
nie da się, to jest jakiś kit a nie regulowany gwint
[quote=""Vipdanek""]a jeśli trzeba wymienić na zwykłe żeby był wyższy to trzeba robić komplet przód tył czy tył może pozostać sportowy [/quote]
bez sensu, nie można robić sobie z przodu i z tyłu zupełnie innej charakterystyki zawieszenia bo to zwyczajnie niebezpieczne.
Nie dałeś zdjęcia z zewnątrz auta-z boku. Jeśli ten kit obniża np. 60/40mm możesz poszukać przednich sprężyn z takiego samego tylko 40/40(o ile taki występował). Możesz też założyć komplet innych sprężyn o mniejszym obniżeniu na te sportowe amorki które masz. Eibach, Vogtland czy H&R robią sprężyny o symbolicznym obniżeniu 30/30
V
Vipdanek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 15 wrz 2010, 15:36

Post autor: Vipdanek »

Czyli można założyć standardowe sprężyny na sportowe amortyzatory tak?
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Ten kit który masz załóżmy 60/40 ma amorki o skróconym skoku i utwardzonej charakterystyce kompatybilny z krótszymi sprężynami. Jesli załozyłbyś do tego seryjne sprężyny efekt mógłby być bardzo niefajny bo amor pracowałby w nienaturalnym dla siebie wyciągnięciu(podobnie jak zakładanie krótkich sprężyn na seryjne długie amory-też pozycja nienaturalna tyle że w inna mańke). Napisałem o mniejszym obniżeniu rzędu 30/40mm bo to uważam będzie rozsądny kompromis i wszystko się "dogada" ze sobą.
Wersja seryjne sprężyny i sportowe amory też bywa. Ja np. mam u siebie Bilsteiny B6 które mają sportową charakterystykę, ale długość która ogarnia seryjne sprężyny(taki setup był jak go kupiłem, jeździło się bardzo fajnie no ale wyglądało kiepsko). Teraz mam 40/40 sprężyny Eibacha na tych amorkach i to uważam graniczna sensowana wartość dla amorów o seryjnej długości(nawet sportowych).
Poka te foty z boku!
V
Vipdanek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 15 wrz 2010, 15:36

Post autor: Vipdanek »

Obrazek Obrazek
V
Vipdanek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 15 wrz 2010, 15:36

Post autor: Vipdanek »

Witam ponownie mam jeszcze jedno pytanie czy ktoś z was jeździł na takim zawieszeniu zimą na Polskich drogach? i czy bez problemowo dzięki za odp.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Wiele osób jeździ zimą na obniżonym zawieszeniu. Z tego co widzę, to u Ciebie obniżenie nie jest jakieś ogromne, więc nie ma się czego bać. Kolega paroof na przykład ma w ziemie dość mocno obniżone auto i jemu to nie przeszkadza. Kwestia przyzwyczajenia. Aha, i zmień w profilu model Polo na 9N :) Nie ma takiej PolóVWy jak N 9 :D
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

nie łam się w tamtym roku jeździłem na podobnym wizualnie setupie jak ty i nie było problemów. Deska całą zimę przejeździł na -100/-100 i też nie narzekał
V
Vipdanek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 15 wrz 2010, 15:36

Post autor: Vipdanek »

Dzięki wszystkim za wyrażenie zdania przekonaliście mnie będę tak jeździł zawieszenie jest twarde to mi nie przeszkadza najbardziej obawiałem się zimy ale już mi przeszło dzięki Pozdrawiam
V
Vipdanek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 15 wrz 2010, 15:36

Post autor: Vipdanek »

Dziś po zimie mogę śmiało odp wszystkim że nie było żadnego problemu z zawieszeniem podczas zimy a zima wcale nie była lekka a jeździło się naprawdę dobrze bez żadnego problemu
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”