a jak mają wybuchnąć skoro wwaliłeś w nie opornik ? 2,2ohma to jest rezystancja poduszki powietrznej. skoro zamiast poduszki użyłeś rezystora to teraz Ci "wybuchnie" rezystor zamiast poduszki
poduchy może stukną ale uderzenie w nie trzeba liczyć razy dwa jeśli szelki nie dociągną Cię do fotela (a napewno zostanie kilkanaście centów luzu na nieprężonych pasach) oczywiście nie życzę Ci tego , owszem za opór zabulisz kilka gr ale pasy to także nie jest jakiś wielki wydatek , a chodzi o nasze kości :mrgreen:
Jak chcesz to kasuj, znam ludzi z branży ktorzy wolą zakupić sterownik używany niż kombinować z strzelonym. Koszt ok 100 zł .
Sterownik napewno jest na wysokosci mniej więcej radia, jest przykręcony 3 nakrętkami i ma jedną kostkę. Chyba że miałes jakąs kombinację alpejską
pewności nie ma żadnej...
ja kupiłem u gościa który angliki mial i normalnie stał samochód po dzwonie w bok ale poduszki miał całe, gośc mi wymontował sprawdziliśmy czy ten sam .
na 99 % wiem że nienaprawiany chociaż oczywiście mogę sie mylić
Witam
POLO 2004 1,4 TDI 5D . Ojciec kupił samochód po delikatnym dzwonie. Poduszki były wystrzelone. Deska naprawiona - brak poduszki pasażera - wsadzony opornik. Kierowca poduszka jest , ale nie podłączona też opornik. Kontrolki gasną normalnie. Podłaczając VCDS błędów w airbagach brak. Mam zamiar doprowadzić ten samochód do stanu "bezpiecznego" , zakupiłem juz deskę , poduszki , pasy. Czy musze wymieniać sensor, czy już jest skasowany skoro nie pokazuje żadnych błędów? Jeżeli tak to jak znaleźć właściwy, wg ETKI powinien być 1C0909605K 019 – 4 poduszki + możliwość wyłączenia poduszki pasażera w schowku . Tylko jak poznać to 019?