spadaja obroty na zimnym

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

L
LeMaNeK
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 670
Rejestracja: 18 wrz 2009, 16:44
Lokalizacja: Gdynia

spadaja obroty na zimnym

Post autor: LeMaNeK »

witam
mam polo z silnikiem 1.4 AKV 1998 r.
gdy rano odpalam autko to po jakis 3 sekundach obroty spadaja do okolo 500 obr./min i tak skacza pomiedzy 900 a 500 i gdy jade i jeszcze nie jest rozgrzany to potrafi szarpnac jak dodam wiecej gazu i jakby braklo mu mocy a gdy osiagnie juz temperature 90 *C to jest wszystko ok
wymienilem juz : swiece, przewody , kopolka. palec, czujnik temperatury , wyczyszczona przepustnica + adaptacja , brak bledow na kapie i nie wiem co to moze byc prosze o rady
z gory dzieki
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

a filtr paliwa kiedy wymieniałeś? może już zawalony i masz za małe ciśnienie na wtryskach..
Sprawdź też multimetrem jaki masz aku żwawy z rana i jakie masz ładowanie, auto przy słabym prądzie z aku/alt tak właśnie się będzie zachowywało.
spróbuj to zmienić.
civic r18a2/407 1,6 HDi
L
LeMaNeK
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 670
Rejestracja: 18 wrz 2009, 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: LeMaNeK »

filtr paliwa wymienilem rok temu wiec to nie to,a aku pol roku temu nowy wiec nie mam problemu z odpalaniem nawet zima
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote="LeMaNeK"]wymienilem juz : swiece, przewody , kopolka. palec, czujnik temperatury , wyczyszczona przepustnica + adaptacja , brak bledow na kapie [/quote]
Stawiam na czujnik temperatury brak ssania nowy nie znaczy dobry może źle dobrany chodzi o kolor, lub złe styki na wtykach.
L
LeMaNeK
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 670
Rejestracja: 18 wrz 2009, 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: LeMaNeK »

Stawiam na czujnik temperatury brak ssania nowy nie znaczy dobry może źle dobrany chodzi o kolor, lub złe styki na wtykach.
co masz na mysli z kolorem??
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Czujniki są różnego koloru ja musze mieć np żółty.
L
LeMaNeK
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 670
Rejestracja: 18 wrz 2009, 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: LeMaNeK »

a od czego to zalezy jaki kolor?
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Od rodzaju silnika i dobraniu oporności elementów termicznych.
L
LeMaNeK
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 670
Rejestracja: 18 wrz 2009, 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: LeMaNeK »

hmm.. to moze mam zly bo stary byl zolty a nowy mam niebieski
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

Jesli przepustnica adaptowała się bez problemu i nie ma błędów (czyli nie jest uszkodzona) to stawiałbym na to co napisałeś :grin:
[quote="LeMaNeK"]stary byl zolty a nowy mam niebieski[/quote]
b
bewu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 83
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: wawa

Post autor: bewu »

Kiedyś miałem podobny problem w corsie. Okazało się że, był uszkodzony komputer
L
LeMaNeK
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 670
Rejestracja: 18 wrz 2009, 16:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: LeMaNeK »

czujnik zmienilem za zolty i wszystko jest ok :oki: :grin:
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”