Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
udało sie to naprawić bo u mnie jest to samo tylko bez części ze stabilizacja nawiewu nawiew albo działa z pełna mocą albo wcalezoltrix3 pisze: na manualu dokładnie to samo.
W trybie auto oczywiście komputer steruje siła nawiewu, ale w żadnym normalnym, sprawnym samochodzie nie wygląda to tak, że siła nawiewu w ciągu minuty wiele razy zmienia się od minimum do maksimum.
Siadł bezpiecznik termiczny w rezystorze dmuchawy. To typowy objaw a co do problemu założyciela tematu Vag i sprawdzenie wartości z czujników temperatury bo raczej któryś padł i na jego szaleństwa climatronik odpowaiada swoim szaleństwem.SsonixxX pisze:udało sie to naprawić bo u mnie jest to samo tylko bez części ze stabilizacja nawiewu nawiew albo działa z pełna mocą albo wcalezoltrix3 pisze: na manualu dokładnie to samo.
W trybie auto oczywiście komputer steruje siła nawiewu, ale w żadnym normalnym, sprawnym samochodzie nie wygląda to tak, że siła nawiewu w ciągu minuty wiele razy zmienia się od minimum do maksimum.