no raczej temat wymiany oleju we wspomaganiu to temat szeroce zaniedbywany przez kierowców podobnie się ma sprawa wymiany płynu hamulca ale już mniej...
Nie ma się co spodziewać, że ktoś wymieniłby sobie płyn wspomagania bez wyraźnej potrzeby no chyba że miłośnik samochodów lub auto miało dzwonka i zbiorniczek się wykrwawił...
Co do tego że 6161 jest do VW to masz rację ale pojawiają się też inne głosy podawane przez inne serwisy, no i następne znaki zapytania w tej sprawie:
http://www.blauparts.com/proddetail.asp?prod=G002000
http://phuarmar.istore.pl/pl/plyn-do-ws ... -seat.html
tutaj też warto poczytać:
http://phuarmar.istore.pl/pl/plyn-do-ws ... -seat.html
ja zalałem ten 6162 i jest malina bez problemu, podobnie jak z olejami mieszać można ale tylko w nagłych wypadkach a tak dla eksperymentu to uważam nie warto,
Powiem wam jako ciekawostkę że zmieniłem olej z 10W40 na lekkobieżny 5W30 pełny syntetyk przy 165 tyś, zrobiłem już 3 tyś km i nic złego się nie stało, auto nie żłopie oleju tak jak wszyscy wokoło trąbią, nie polecam i nie zachęcam do takich zabiegów, ale niektóre twierdzenia to po prostu mity.
a tu ciekawa notka z tej stronki powyżej:
Changing Audi and VW power steering fluid every 30,000 miles extends the life of steering system components.
mniej więcej:
Wymiana płynu wspomagania co 30,000 mil/~48 tyś.km wydłuża sprawne i bezawaryjne działanie układu wspomagania
a tutaj jeszcze jedna ciekawa rzecz:
Designed specifically for high tolerance hydraulic applications like Audi, Vw, BMW, Mercedes Benz, Porsche, Saab, and Volvo hydraulic system components
Specjalnie zaprojektowane dla wysoko tolerancyjnych hydraulicznych systemów wspomagania takich jak: Audi, Vw, BMW, Mercedes Benz, Porsche, Saab, oraz Volvo