[9n] Problem z ogrzewaniem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

i
irekk
Początkujący
Początkujący
Posty: 95
Rejestracja: 21 lis 2008, 19:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: irekk »

Poduszki AIR-BAG: wtyczki odłączamy i podłączamy przy wyłączonym zapłonie i odłączonym akumulatorze. Po podłączeniu wtyczek (przed podłączeniem akumulatora) przekręcamy kluczyk w stacyjce i dopiero podłączamy akumulator (tak jest bezpieczniej jakby coś się stało i poduszka zadziałała - czego nie życzę).
I kontrolka poduchy nie powinna się zaświecić.
Powodzenia :)
s
slawan1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2010, 13:36
Lokalizacja: Opole

Post autor: slawan1 »

witam
deivs3
mozesz napisac czy przed rozebraniem tego czujnika miałes te błedy o których pisałem

- 1271 Nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury -zwarcie do masy V68 ( bład sporadyczny)

- 1271 Nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury -zwarcie do plusa V68 ( bład sporadyczny)

- 1596 bład nieznany
i czy po przeczyszczeniu problem zniknął , byc moze czujnik był zawalony brudem , mozesz dokładnie pokazac w którym miejscu jest ten czujnik , rozumie ze trzeba zdemontowac schowek , bo bez tego nie ma szans zeby go dopasc
pozdro

rozumie ze jest to ten czujnik na pierwszym zdjeciu , z białym trybem
Awatar użytkownika
deivs3
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 31 gru 2009, 17:43

Post autor: deivs3 »

-tak, ten biały trybik razem z resztą to silniczek recyrkulacji nadmuchu V154 (nie ma tam czujników)
-nie, niestety mi błędy V68 po skasowaniu już więcej się nie pokazały... został tylko V154
ale powiem Ci ze rozebrałem też cały panel climaanlage i przeczyściłem więc nie wiem na 100% co przyczyniło się do zniknięcia problemu.
pozdrawiam
______________
"everybody lies"
p
pablojablo
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 17 lis 2008, 17:37

Post autor: pablojablo »

A czy można dostać gdzieś sam potencjometr do tego silniczka V154?
Ewentualnie gdzie mogę dostać taki silniczek V154 i ile on kosztuje?
Ma ktoś może oryginalny numer tej części tzn tego silniczka?
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

wiem, że nie będę oryginalny... też mam ten kłopot :/ To jest jakaś beznadzieja w tym polo... z tego co czytam, to w co drugiej poli padają te silniczki.
numery seryjne:
v68: 6Q0 907 511
v154: 6Q2 819 453 A - ETKA podaje tez literkę C i D. Nie wiem czym się różnią.

Jakby ktoś już to naprawił i zrobiłby manuala byłoby pięknie! :agree: :D
Na początku lipca, chyba będę to naprawiał metodą "a co będzie jak odkręcę jeszcze tę śrubkę" lookając na rysunek z ETKI, to jeżeli jeszcze nie będzie to postaram się o zrobienie manuala :)

--------------------------------

Dodane 1.06.2010.
Byłem w ASO w Zielonej Górze i z ciekawości zapytałem o ten silniczek v68.... 457zł... powaliło... :banghead:
w
wedrowycz8
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 28 cze 2010, 22:34

Post autor: wedrowycz8 »

Witam!
Odświeżę trochę temat, bo mam podobny bardzo problem. Chciałbym sobie autko schłodzić, a tu mi grzeje nie do wytrzymania...
Wystarczy wymienić ten silniczek v68? Ktoś coś próbował?
l
leszekmur21
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 23 lut 2011, 14:28

Post autor: leszekmur21 »

Hej rozwiązał może ktoś ten problem bo ja mam podobne objawy. Pozdrawiam
l
leszekmur21
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 23 lut 2011, 14:28

Post autor: leszekmur21 »

Witam!
Uporał się ktoś może z tym ogrzewaniem, wymiana silniczka pomogła? Ja mam podobny problem. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

Tak. Ja się uporałem. Regeneracja potencjometru silniczka V68 pomogła w zupełności. Auto grzeje/chłodzi tak jak trzeba.
Naprawę wykonałem sam. Dostałem się do silniczka nie ściągając deski rozdzielczej. Czas pracy ok. 3-4h.
Odsyłam do drugiego tematu z tą samą usterką, gdzie już trochę pisałem:
viewtopic.php?f=22&t=20951

Oraz do manuala, według którego postępowałem:
viewtopic.php?f=25&t=28794
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Witajcie.zabieram się właśnie za regenerację V68 i moim problemem jest to ze nie mogę zdjąć uchwytu od modułu komfortu. są tam niby jakieś zatrzaski lecz nie wiem jak to zdemontować. :niewiem:
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

Witam.
Z tym jest największy problem. Wrzucam Ci zdjęcie jak wyglądają mocowania. To są takie trójkąty:
Obrazek

Koszyk od modułu też ma takie. Musisz go pchnąć do góry i odciągnąć od blachy. Ale tylko łatwo się to mówi. Potem przeszkadza pedał hamulca w wyjęciu. Nie jest łatwo, przygotuj się, że coś możesz naderwać, albo połamać - ja ułamałem jeden uchwyt, drugi naderwałem - Super Glue uratował sprawę :)
Powodzenia.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Dzięki Witek za pomoc ale juz sobie z tym poradziłem. Podważyłem śrubokrętem i jeden uchwyt pękł. Nadłamałem tez troszkę ten koszyk i po kilkunastu minutach wyjąłem go :) Najważniejsze jest dla mnie to ze teraz wszystko działa poprawnie :D a te kilka drobnych szkód to jakoś przeboleje :D
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Właśnie chyba najprościej jest chyba ten jeden zatrzask urwać a potem skleić. Ja męczyłem się chyba z 2 godziny po czym w przypływie furii poległ.
Lenistwo drogą do postępu
l
lopez89
Początkujący
Początkujący
Posty: 96
Rejestracja: 20 cze 2010, 16:28
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: lopez89 »

Witam, ja również podpinam się do wątku. Ten sam problem co inni nawiew świruje jak ustawiam temp. 19 czy 22 to bucha ciepłem lub cały czas na chłodno, jak przekręcę na maksymalne ogrzewanie to też nie od razu nawiewa nim. I czasem tak mam, że nie za każdym razem (ale to rzadko) nie chce się włączyć przycisk nawiewu z wewnętrznego obiegu ten koło AC w manualach. U mnie na vagu nie wyświetla żadnych błędów odnośnie nawiewu. Czy możliwe, że to właśnie ten silniczek ?
Niemieccy inżynierowie kolejny raz zadziwiają świat, gdy dochodzi do projektowania samochodów. :shock:
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

Witam
Jak dla mnie na bank oba silniczki - ich potencjometry masz walnięte. Ale nie możliwe żeby VAG nie wywalił Ci błędów. Muszą być. W dobry moduł wszedłeś żeby odczytać błędy? Błędy ogrzewania są w module 08-Auto HVAC. Ja miałem identyczne objawy - w 100%. "Zacinający się" włącznik zamkniętego obiegu, to padnięty silniczek V154, a "chłodzenie ciepłym powietrzem" to V68.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”