za duze spalanie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

sprawdziłeś na Vagu czy czujnik temp cieczy działa prawidłowo? możliwe że to on jest winien mi padł dokładnie po 160 tyś km
civic r18a2/407 1,6 HDi
c
chudzienki
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 08 mar 2010, 9:46

Post autor: chudzienki »

Jak podłączałem ostatnio pod kompa pokazywało mi 86 stopni,co było odniesieniem do tego co pokazywał wskaźnik.
Chyba,że trzeba to jakoś inaczej sprawdzić ,ale nie wiem jak.
Poza tym mam problem z normalnym korzystaniem z VAG'a.Podłaczam na początku wszystko jest ok ,mogę sprawdzić czy są błędy,przejrzeć poszczególne bloki,czasami nawet nie wszystkie i tracę połączenie z samochodem i mogę się połączyć dopiero po ponownym wrzuceniu sterowników,może ja mam trzaśnięty komputer w autku?
f
funio228
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 29 lip 2010, 14:13

Post autor: funio228 »

Witam. Mam spore problemy z moją polówką. silnik 1.4 8v. Pali mi 11 litrów gazu a staram się na obroty go nie wkręcać i jeżdże ekonomicznie. Mam 14" felgi z szerokimi kapciami to może być przez to?? Może jest jakiś forumowicz z okolicy białegostoku który mógł by mi pomóc bo mam olej w filtrze powietrza. Czy może byc to przyczyna nieszczelnej obudowy filtra?? Z góry dzięki i prosze o pomoc.
Awatar użytkownika
pisz69
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 06 wrz 2009, 21:25

Post autor: pisz69 »

Olej w filtrze powietrza = koniec silnika - pierścienie tłokowe ich brak. Ca za tym mniejsza kompresja = większe spalanie.
f
funio228
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 29 lip 2010, 14:13

Post autor: funio228 »

jaki jest mniej więcej koszt wymiany pierścieni?? Trzeba odrazu tez tłoki wymieniać czy wystarczy tylko pierścionki??
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”