Udany przeszczep monowtrysku

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

NeVWille
Sorka ja zapomnialem, ze ty masz glowice ala 'golf mk1, tylko dlatego to napisalem, bo pewnie gdyby byl juz ten nowszy silnik to rozumiem, ze nie trzeba bylo by zmieniac glowicy ?
Obrazek
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

dokladnie o to mi chodzilo... powinna wystarczyc wiazka silnikowa + do tego sama wiazka od pomp paliwa
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

NeVWille
Sorka ja zapomnialem, ze ty masz glowice ala 'golf mk1, tylko dlatego to napisalem, bo pewnie gdyby byl juz ten nowszy silnik to rozumiem, ze nie trzeba bylo by zmieniac glowicy ?
nie no spoko do Ciebie nie mam nic tylko czasem mnie denerwuje jak ktos nie czyta dokładnie postu :/
Obrazek
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

czasem tez ktos nie wyraznie pisze o co mu po glowie chodzi. skoro swap na wtrysk to wiadomo ze komp a skoro komp to logiczne ze kable bo przez bluetooth tego nie polaczysz :crazy:
Obrazek
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

[quote=""qboslavo""]czasem tez ktos nie wyraznie pisze o co mu po glowie chodzi. skoro swap na wtrysk to wiadomo ze komp a skoro komp to logiczne ze kable bo przez bluetooth tego nie polaczysz :crazy:[/quote]
Boże czy naprwde nie czytasz?? jest cos takiego jak czytanie ze zrozumieniem .... poczytaj kilka razy to co pisałem nawet 100 razy jeśli mało to więcej i zrozum o czym mówie a potem pisz mądrosći tu pisałem wyraźnie
CZY musze całą instalacje zmieniać czy wystarczy dołozuć instalacje do kompa!!!!
Obrazek
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

jeśli masz gaźnik to o jakiej instalacji mowa? chyba tylko najprostszej stricte elektrycznej
a taka się średnio ma do kompa.
Obrazek
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

Boże trzymajcie mnie...... maminstalacje do gaźnika a jak dam silnik na wtrysk jedno punktowy[size=99px] to!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size] musze cała instalacje zmieniać [size=99px]CZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size] dołożyć instalacje pod kompa tak ciezko to zrozumiec moje głupie pytanie :angry2: :angry: :angry2:
Obrazek
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

Spokojnie bez cisnien ;] musisz dac cala wiazke w komore silnika
Obrazek
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

[quote=""qboslavo""]Spokojnie bez cisnien ;] musisz dac cala wiazke w komore silnika[/quote]
nie można było tak adrazu :shock:
heh ale daje gaźnikowca z modułem sterujacym do zapłonu :)
Obrazek
G
GrizLLy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 14 mar 2010, 18:09

Post autor: GrizLLy »

A ja mam pytanie odnośnie takiego swap`a, jeśli miałbym wszystko co jest potrzebne poza ori pompami paliwa z takiego monowtrysku i zastąpiłbym je pompami np z silnika nz lub 1,8 bo są wszędzie takie same z tego co wyczytałem będzie banglać ?



Edit. Z tego co podaje ETKA wszędzie był takie same pompy, jakby ktoś potrzebował takiej inf. :)
Obrazek
G
GrizLLy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 14 mar 2010, 18:09

Post autor: GrizLLy »

Panowie no wiec tak mam praktycznie wszystko, tylko nie wiem jak zrobić instalacje do pompy paliwa, co gdzie z czym żeby było tak jak w oryginale ze prekrecam kluczyk pompa pompuje po czym przestaje, gdy przekreca sie zaplon chodzi caly czas... Wiem też że można na krótka pod jakiś pstryczek to podłączyć ale nie chce mieć rzeźby.
Obrazek
m
memla
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 533
Rejestracja: 16 sty 2010, 17:35
Lokalizacja: woj.pomorskie

Post autor: memla »

powiem tak olejcie mono bo to bedzie słabe , tłoki pod gaznik sa wypukłe podajrze a w mono wklesłe wiec na mocy nie zyskacie ani nie stracicie a spalanie bedzie wyzsze , jeśli macie na mysli uzyskanie elastycznosci i momencie to tylko gaznik od duzego fiata !!!! w przyszłym tygodniu montuje taki gaznik to zdam wam relacje :)


jak chcecie to nawet podeślę zdjecie płyty pod gaznik
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Od kiedy mono pali wiecej od gaznika :eek: ?? To po kiego h to montowali
Obrazek
m
memla
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 533
Rejestracja: 16 sty 2010, 17:35
Lokalizacja: woj.pomorskie

Post autor: memla »

gaznikówka ma wypukłe tłoki a mono wklęsłe czy tam na odwrot(czytaj ze zrozumieniem ) i mono sie nie montuje pod gaznik , koles mi mówił jak to jest a swapow sie narobił, powtarzam to co mówił... mi pali w trybie mieszanym 6.5 na 2e2 przy pałowaniu...
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

rozebralem silnik AAU ( mono ) oraz HZ ( gaznik ) i oba mialy wklesłe tłoki tak samo jak NZ ( pełna szpryca ) wiec skoro spotkal sie z wypuklymi tlokami moze to był jakis silnik starszego typu ze skosna glowica ??
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”