Skfarek -6n leichtwagen- podłoga zrobiona str 58

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Kubrick, Aoox

Dziękować za VT i opinie, wpadłem na jeszcze jeden pomysł, więc jak się rozkręciłeś (Kubrick)
to może myknij mi jeszcze jedną opcję, tj. znaczek VW i napis motor sport z tego znaczka co podałem ale bez flagi. Umieszczony u góry równolegle do linii śrub. Wielkość jakieś: 2,5 (wysokość) x 6,5 cm (szerokość). Można by dać wówczas dwie takie na felgę, u góry i u dołu. Poglądowe miejsce i wstępne pomiary:

Obrazek
Obrazek
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

Obrazek
Cos w ten desen mialo byc?
Mniej wiecej opisz mi na gg, to w wolnej chwili klapne sobie nad tym.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Kubrick :piwo: dla Ciebie, dokładnie ta górna wersja tylko mniejsza ;) Jeszcze drugi taki sam z dołu tylko odwrotnie :grin: Podobuje mi się barzo :yahoo:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

Obrazek
Ostateczna wersja
Awatar użytkownika
Lobuz
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1024
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:43
Lokalizacja: Bogatynia | Wrocław

Post autor: Lobuz »

no to mnie przekonaliście, taka wersja mi sie podoba i jestem za. :oki:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Lobuz no to fajnie.

Ja żeby sobie jeszcze bardziej zamącić znalazłem jeszcze takie cudo:
Obrazek
Obrazek

W każdym razie zamówienie na robocza partie poszło do kumpla, ma jeszcze pomodzić z wzorami, jak tylko odstanę projekty to się podzielę. Jeszcze raz wszystkim wielkie dzięki za opinie :piwo:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Lobuz
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1024
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:43
Lokalizacja: Bogatynia | Wrocław

Post autor: Lobuz »

No ten wzorek też ciekawy, ale bez "OZ" to już przerabialiśmy;p
działaj działaj coś z tego będzie:)
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""Lobuz""]ale bez "OZ" to już przerabialiśmy;p[/quote]

No to już pewne jest, oz z tego wzoru musi odejść ;)

Dzisiaj odebrałem kolejne złożone kółko, została już na szczęście (bo już mam przesyt) tylko jedna felga do renowacji/pomalowania, co planuje zrobić w długi weekend.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Rozmawiałem dziś z moim mechanikiem, do wymiany jest lewy drążek kierowniczy (z powodu luzu) - koszt około 50-60 zł, wszystkie przewody hamulcowe sztywne bo skorodowane są na potęgę - zrobienie miedzianych z zarobieniem i robocizną/wymianą ok. 300 zł. Wymiana poduchy pod silnikiem. Poza tym lekko poci się spod michy olejowej ale kwestia narazie do obserwacji. Z przeglądu wyszło tyle. Rozpórkę przednią górną założy, wymieni też uszczelkę separatora oleju.

Klocki tarcze przód ok, więc chyba jeszcze niestety chwilę pojeżdzę na tym setupie bo po podliczeniu wydatków po przeglądowych chwilowo na konwersję mnie nie stać bo musiałbym kupić:
klocki (Ferodo premier)
tarcze 256 - myślałem o ATE Power Disc, Brembo nacinanych albo Zimmermanach a to koszty od 140 zł/szt.
łożyska przód i jedną piastę niestety.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
limpek
el "Limek"
Posty: 756
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:44
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Post autor: limpek »

Skfarek jak szykujesz autko pod rajdy to pakuj od razu 280tki na przód i tarcze na tył z regulatorem siły hamowania w kabinie. Do zestawu przydał by się porządny hydrauliczny ręczny.
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

II Polo Zlotu - Więcbork 2008

!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

limpek z czasem się zrobi, ale największy problem w przypadku powyższych modów tkwi w rubryce "koszty" :grin:

Narazie przy obecnej masie i mocy, nawet tej planowanej, 256 mm da spokojnie radę (w n-grupowym GTI daje radę).

Apropos masy w sobotę byłem u kumpla na ważeniu polowagena :) Waga wypluła......... 860 kg.
Na pokładzie 1/4 baku paliwa, koło dojazdowe, litrowa butla oleju i półlitrowa płynu do wspomagania :)
W dowodzie ma minimalna 905 kg. Troszeczkę jestem zawiedziony bo liczyłem po cichu na mniej ale:
- ta waga pokazuje co 20 kg więc równie dobrze może mieć jakieś 850 kg
- to dopiero początek odchudzania
- A-grupowy GTI z klatką waży 855 kg więc pole manewru mam duże.

W związku z powyższym w sobotę wziąłem się ostro za pozostała masę wygłuszającą rezydującą pod fotelami oraz w bagażniku. Pomalowałem też wreszcie ostatnią felgę i zawiozłem dziś do wulkanizatora. Jak tylko wróci zakładam pozostałe dwa kółeczka na auto. Zdjęcia soon.Opracowuję szatański plan odchudzenia maski przedniej i klapy tylnej :crazy:

Ma ktoś jakiś pomysł na środek, który usunie brud z masy co został na podłodze? Cudo pt. Antysmoła z firmy Autoland nie daje rady :scratch: :?:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Skfarek ja wiem co da radę ale panie maska gazowa :grin:
opalarka i szpachelka
Awatar użytkownika
limpek
el "Limek"
Posty: 756
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:44
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Post autor: limpek »

jak chcesz odchudzić autko to tylne szyby pozamieniaj na pleksę i usuń mechanizmy opuszczania szyby. One trochę ważą. Jak masz dojście to możesz próbować zakupić maskę i klapę z laminatu. Ewentualnie powycinać z nich kilka wzmocnień.
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

II Polo Zlotu - Więcbork 2008

!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""vwkas18""]Skfarek ja wiem co da radę ale panie maska gazowa
opalarka i szpachelka[/quote]


Właśnie opalarka i szpachelką są w ruchu, myślałem że sobie ułatwię trochę, bo skrobać te pozostałości to masakryczna robota, wiesz fajnie by było psiknąć czymś odczekać przetrzeć sciereczką i mieć spokój :grin: Musi być jakiś środek co rozpuszcza produkty smołopodobne a nie żre przy tym blachy/lakieru/ocynku :scratch: Mże Turzola pomęcze on w car detailingu siedzi ;-)

Jakieś total ekstrem "Teresa Orlovsky gepruft" z tą maską ;)

[quote=""limpek""]jak chcesz odchudzić autko to tylne szyby pozamieniaj na pleksę i usuń mechanizmy opuszczania szyby. One trochę ważą. Jak masz dojście to możesz próbować zakupić maskę i klapę z laminatu. Ewentualnie powycinać z nich kilka wzmocnień.[/quote]

Tylne szyby są w planie, co do elementów z laminatu kwestię rozpoznawałem i jest problem skali, tzn. jako że gotowych elementów praktycznie brak trzeba wykonać egzemplarze indywidualnie, a przy jednej sztuce maski cena z formami kształtuje się na poziomie 1,5 tys. zł. Byłaby możliwość zejścia do ceny rzędu 300 zł ale przy założeniu że znajdzie się jeszcze 5 innych nabywców, dalej nie muszę chyba pisać i tu koniec tematu..... :blush2:
Dlatego wracam do szatańskiego planu jak napisałeś - wychlastania wzmocnień w masce, potem być może usunięcia zawiasów (ciężkie bydlaki), zamka i zapinania jej na cztery zapinki. Musiałbym przenieść spryskiwacze na podszybie i zastąpić seryjne wyższymi "pionowymi".

Pozostałe miejsca do redukcji masy to między innymi:
- zastąpienie foteli typowymi kubełkami (lżejszy fotel i mocowanie) - problemem jest dostanie w dobrej cenie fotela w który się mój zad zmieści
- do wywalenia część instalacji elektrycznej (np. krańcówki, instalacja od silnika wycieraczek)
- elementy deski rozdzielczej (zawiasy schowka, stelaż pod schowek itp.)
i jak poszukać parę innych się znajdzie :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

do usunięcia masy masz jeszcze:
-wycinanie wnętrznej czesci drzwi
-usuniecie dolnej części deski
-wywalenie wykładziny
-pozbycie się rączek, światełek wewnętrznych i innych pierdół
-maska z laminatu - z odstajnikami na wysokości słupków powinno dać radę będzie ciut odstawać do góry ale sprawdzi się chłodzenie - maska okleić dodatkowa folią pseudo carbon
nie wiem do czego ma być dokładnie auto przygotowane ale jak nie trzeba by było tylnych hamulców to dało by trochę.. hwestia przerobienia czopów i pisty i wywalenia bembnów i już masz z jakieś 5 kg mniej i zrobienia przednich hamulców tylko
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”