Gdy go odpale silnik pracuję bardzo ładnie ale bardzo pachnie benzyną.
Pojeżdze około 15 minut i gdy puszcze noge z gazu samochód gaśnie.
Więc mam ogromny problem bo gdy jest jakaś górka i chce gdzieś wyjechać na skrzyżowaniu to muszę trzymać sprzęgło hamulec i pulsować gazem bo gdy zabiorę noge z gazu zaraz zgaśnie. Oraz problem mam jeszcze jeden ponieważ bardzo szybko się grzeje silnik także po około 25 minutach włącza się już wentylator i silnik jest bardzo gorący.
Oraz samochód bardzo dużo pali, jeszcze wolno i go nie katuje czasami się zdaży dać mu więcej gazu ale to bardzo żadko.
Pali około 14l/100. a ma silnik 1.0 45 koni mechanicznych.
To mój kumpel ma BMW 2.5 silnik i ze spokojną jazdą pali mu 15l...
Witam,jeśli się nie mylę silnik HZ na gaźniku.Sprawdzić gaźnik czy nie zasyfiony,miałem tak w tamtym roku,kupiłem nowego pierburga i chodzi elegancko.Sprawdź również przewody paliwowe czy nie ma gdieś pęknięcia i paliwo sobie płynie nie tam gdzie trzeba. Po kolei cały obieg chłodzenia silnika,poziom płynu.Mam 86rok polówki z tym silnikiem i nigdy wentylator się nie włącza.
Gasł gasł i już jest nowy kłopot i chyba samochód skończył swoją żywotność.
Dowiedziałem się od poprzedniego własciciela że niedawno był wymieniany filtr powietrza. Wszystko było ok, wczoraj bawiłem się trochę w silniku i szukałem przyczyny, sprawdzilem filtr powietrza, był zalany cały olejem oraz benzyną. Wyczyściłem go, teraz gdy chce go odpalić to pluje z rury wydechowej olejem (Czarne kępki dymu i strzela). Próbowałem też spychu i to samo, po czasie zaczeły lecieć nawet iskry z rury.
Czy to juz jest jego koniec? Czy da rade to jakoś zrobić?
A płyn chłodzący nie zniknął?Ciężko coś napisać po tym opisie,uszczelka pod głowicą.jak silnik się grzał szybko,to prawdopodobnie uszczelka poszła,sprawdź poziom oleju i nie próbuj uruchomić go na siłę bo rzeczywiście będzie zgon silnika,a szkoda.A tak jak piszesz,silnik jak się przegrzewa to gaśnie,musiałeś mu dać dobrze w d,,,,,,.albo poprzedni właściciel go zajechał i się go pozbył.
Najlepiej by go dobry mechanik obadał,napisz co wyszło,pozdrawiam
Miałem podobny problem jak kupiłem polinę.Zobacz czy pompa paliwa się nie poci.W mojej był olej heh.Nową kupiłem z aledrogo,wymieniłem olej,gaźnik wyczyszczony,ustawiony zapłon,nowe kable i kopółka.Moja mała zaczęła działać jak gdyby nic jej wcześniej nie dolegało.
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu