VW Polo 87r.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Azonic
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 15 kwie 2010, 22:00

VW Polo 87r.

Post autor: Azonic »

Witam, mam VW Polo z 87r.


Gdy go odpale silnik pracuję bardzo ładnie ale bardzo pachnie benzyną.

Pojeżdze około 15 minut i gdy puszcze noge z gazu samochód gaśnie.
Więc mam ogromny problem bo gdy jest jakaś górka i chce gdzieś wyjechać na skrzyżowaniu to muszę trzymać sprzęgło hamulec i pulsować gazem bo gdy zabiorę noge z gazu zaraz zgaśnie. Oraz problem mam jeszcze jeden ponieważ bardzo szybko się grzeje silnik także po około 25 minutach włącza się już wentylator i silnik jest bardzo gorący.


Oraz samochód bardzo dużo pali, jeszcze wolno i go nie katuje czasami się zdaży dać mu więcej gazu ale to bardzo żadko.

Pali około 14l/100. a ma silnik 1.0 45 koni mechanicznych.

To mój kumpel ma BMW 2.5 silnik i ze spokojną jazdą pali mu 15l...
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

1 pytanie wtrysk czy gaźnik?
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

To że dużo pali to może go zalewać, a grzać się może również od złego ustawienia zapłonu i i jeszcze dużo pali na złym zapłonie
Obrazek
Awatar użytkownika
wladzik44
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:52
Lokalizacja: Wola k/Pszczyny

Post autor: wladzik44 »

Witam,jeśli się nie mylę silnik HZ na gaźniku.Sprawdzić gaźnik czy nie zasyfiony,miałem tak w tamtym roku,kupiłem nowego pierburga i chodzi elegancko.Sprawdź również przewody paliwowe czy nie ma gdieś pęknięcia i paliwo sobie płynie nie tam gdzie trzeba. Po kolei cały obieg chłodzenia silnika,poziom płynu.Mam 86rok polówki z tym silnikiem i nigdy wentylator się nie włącza.
A
Azonic
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 15 kwie 2010, 22:00

Post autor: Azonic »

Gaźnik.


Gasł gasł i już jest nowy kłopot i chyba samochód skończył swoją żywotność.

Dowiedziałem się od poprzedniego własciciela że niedawno był wymieniany filtr powietrza. Wszystko było ok, wczoraj bawiłem się trochę w silniku i szukałem przyczyny, sprawdzilem filtr powietrza, był zalany cały olejem oraz benzyną. Wyczyściłem go, teraz gdy chce go odpalić to pluje z rury wydechowej olejem (Czarne kępki dymu i strzela). Próbowałem też spychu i to samo, po czasie zaczeły lecieć nawet iskry z rury.

Czy to juz jest jego koniec? Czy da rade to jakoś zrobić?

ofc Dziękuje za powyższe odpowiedzi.


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
wladzik44
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:52
Lokalizacja: Wola k/Pszczyny

Post autor: wladzik44 »

A płyn chłodzący nie zniknął?Ciężko coś napisać po tym opisie,uszczelka pod głowicą.jak silnik się grzał szybko,to prawdopodobnie uszczelka poszła,sprawdź poziom oleju i nie próbuj uruchomić go na siłę bo rzeczywiście będzie zgon silnika,a szkoda.A tak jak piszesz,silnik jak się przegrzewa to gaśnie,musiałeś mu dać dobrze w d,,,,,,.albo poprzedni właściciel go zajechał i się go pozbył.
Najlepiej by go dobry mechanik obadał,napisz co wyszło,pozdrawiam
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

jeśli ogien idzie z wydechu moze być takze zapłon przestawiony i mieszanka spala sie w wydechu
Obrazek
b
boczek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1094
Rejestracja: 01 sty 2010, 0:13
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: boczek »

Miałem podobny problem jak kupiłem polinę.Zobacz czy pompa paliwa się nie poci.W mojej był olej heh.Nową kupiłem z aledrogo,wymieniłem olej,gaźnik wyczyszczony,ustawiony zapłon,nowe kable i kopółka.Moja mała zaczęła działać jak gdyby nic jej wcześniej nie dolegało.
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”