Polo G40 - PR23M3K

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
radzio
Początkujący
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 15 lis 2008, 18:24

Post autor: radzio »

[quote=""PR23M3K""]nie pcham sie w koszty z 5/6pk bo docelowo beda kola zebate (zestaw 185 euro)
radzio masz moze kolko z G40, jakies mniejsze na te 2 paski ?[/quote]

ja kilka dni temu skończyłem robić zestaw na paski 5pk, widzałem ten zestaw na koła zębate i chyba jest najlepsze rozwiązanie bo przynajmniej pasek nie będzie ślizgał :) co do kółka mam w sumie dwa kołka 65 mm ale jedno jest uszkodzone, a to dobre jest z alu wiec lipa mam jeszcze jedno oryginalne kółko
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

tak wygladaja zegary ..
Obrazek

a tak swieca tarcze:

Obrazek Obrazek
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
Awatar użytkownika
ore83
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1044
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:26
Lokalizacja: szczecin

Post autor: ore83 »

zegarki są eleganckie myślę że nie będą razić po oczach w nocy
Grupa ZachodniopomorskaVWielkopolska
mein polo 86c2f

kozienice 2010
wilcze laski 2010 1 zlot cultstyle.pl

2 miejsce 1/4 mili k
Awatar użytkownika
Saymon
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 239
Rejestracja: 19 sty 2010, 15:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Saymon »

Niee noo budzik bajer :oki: Drogie było zaimplementowanie czegoś takiego? :niewiem: Bo też planuję iii jestem ciekaw ile trzeba na to wyłożyć ^^ :butcher: Efekt jest bardzo fajny :oki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

Saymon koszt to praktycznie same tarcze, 44 euro z inwerterem na ebay.de

Obrazek Obrazek

Mam maly problem z paskami napedzajacymi G, na mocowaniu z G40 kompresor opiera sie o kolektor i nizej nie zejdzie, wiec nie bardzo jest jak zalozyc pasek. Musze kupic nieco dluzszy
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
M
Mac_Abra
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 16 maja 2009, 19:50
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Mac_Abra »

Brawo PR23M3K! Nie wiedziałem że aż tak ambitnie działasz i z dmuchawką G60 walczysz! Tarcze indiglo całkiem fajne, tylko wskazówek nie widać... ;P

Pozdrawiam i trzymam kciuki!

P.S. Karoserię też będziesz polerował? :mrgreen:
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

Polo przejechalo juz pierwsze kilometry, po dotarciu kompresora beda zmienione wtryski, wrzucony chip i pomiar AFR, zeby jakiejs niespodzianki nie bylo.
Obrazek
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

PR23M3K nie lubie Cie :P bo mam w planach takie same zegary :p respekt :piwo:
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

dobrze :oki:
daj znać jak będziesz po hamowni (choć niezawsze mówi prawe)
jakie obecnie masz doładowanie??
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

Poki co to tylko 1.1 bara, choc nie krecilem go do konca, musze pospawac IC bo mi puszcza powietrze. Dopiero wtedy sie okaze ile dmucha :)

Wrzucilem chip i wtryski z G60, mierzylem AFR i za bogato jest. Wiec bedzie albo korekta obecnego softu albo calkowicie nowy program razem ze zmiana mapsensora na 250kPa.

Musze jeszcze odgrodzic stozek od silnika i doprowadzic zimne powietrze. Oslona z blachy alu juz prawie gotowa, oczywiscie pojdzie w polerke :D
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
P
PaVWel_G40
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 83
Rejestracja: 30 gru 2008, 20:04
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: PaVWel_G40 »

dobra hamownia mowi prawde - zawsze
P
PR23M3K
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 30 lis 2008, 10:38
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: PR23M3K »

Maly aktual
- poprawiony program sterujacy silnikiem, teraz auto wkoncu jezdzi tak jak powinno, jestem jak najbardziej zadowolony :-D

Pare fotek:
Komora - dorobiona oslona filtra powietrza, przepolerowana przepustnica
Obrazek Obrazek

Srodek:
Obrazek


No i mala zapowiedz felg, mysle ze tak do 2 tygodni beda juz gotowe

Obrazek Obrazek
Polo mk1 [size=12px]viewtopic.php?f=28&t=9649&start=100[/url]
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

[quote=""vwkas18""]PR23M3K zmień syrenka alarmu na mniejszą
dmuchawka G60 powiadasz :P
1,3 bara?? to jakie kółko musi mieć[/quote]

Potwierdzam,
Były kompresor PR23MK4 dmuchał 1.3 bara na kółku 65mm. Obecnie jeździ na 68mm ale też daje radę.
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
Awatar użytkownika
Tomcio Paluch
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:19
Lokalizacja: Wawa/Wrocław/Wawa

Post autor: Tomcio Paluch »

Nie no musze powiedziec że mi szczena opadła, sam miałem podobne zamiary odnośnie polerki :) Całokształt jest po prostu powalający. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

PR23M3K ile teraz na nowym programie koniomocy i niutków ma?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”