problem z polo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
marek35
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 15 lis 2009, 21:30

problem z polo

Post autor: marek35 »

witam mam problem z moja polowka a mianowicie strasznie zaczal sie dlawic jak dodawalem gazu to sie dlawil pojechalem do mechanika i myslal ze to sa swiece ale swiece byly oki i przeczyscil mi przepustnice i zrobil jej adaptacje ale teraz to chodzi jak czolg strasznie trzesie silnikiem moze ktos wie co sie stalo dzieki bardzo za podpowiedzi
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Wszystko wskazuje na układ zapłonowy, ale przyczyn może być wiele.
Zacznij od najprostszej rzeczy, a mianowicie w kompletnych ciemnościach odpal motor i zobacz, czy przypadkiem nie świecą się kable WN. Jeśli tak, to są do wyrzucenia.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
m
marek35
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 15 lis 2009, 21:30

Post autor: marek35 »

no wlasnie z tym ukladem zaplonowym to moze byc roznie poniewaz caly aparat ma nowy tylko co mnie dziwi ze po wyczyszczeniu i zaadoptowaniu przestnicy tak dziwnie zaczal chodzic przed bylo wszystko oki po za tym ze sie dlawil ale chodzil jak zagarek a teraz nawet jak stane to obroty trzymaja sie na 10 tys dopiero po chwili wskakuja na 9 tys
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

[quote="marek35"]obroty trzymaja sie na 10 tys dopiero po chwili wskakuja na 9 tys[/quote] :shock:

marek35 napisz jaki masz silnik - wtedy coś pomyślimy.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
tom82
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 gru 2009, 16:30
Lokalizacja: Wrzosowa

Post autor: tom82 »

stawiałbym że chodziło o 900-1000 obrotów do 10k to się kręcą ale japończyki :)
m
marek35
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 15 lis 2009, 21:30

Post autor: marek35 »

silnik mam 1.4 a co do tych obrotow to kolega ma chyba racje
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Dobrze wiemy już, że 1.4
diesel, benzyna, gaz, wielopunkt, jednopunkt?

takie trzęsienie przypomina mi 2 sprawy:
1. Nie pali na wszystkie gary - sprawdzić świece
2. Lewe powietrze.

Tylko te wysokie obroty wskazują, że auto jest ciągle na ssaniu - niedogrzane. Termostat? Czujnik temperatury?
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

U mnie w 1.0 jak umarło mi w zimę to okazało się że padły kable WN a objawy były podobne tracił moc a po dodaniu gazu umierał i nie szło odpalić, zresztą by nie dublować i opowiadać historii całej na nowo tu jest temat w którym o tym pisałem jak nie wiedziałem co się dzieje i szukałem rady :)
viewtopic.php?f=20&t=12333&hilit=%C5%9Bniegi
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”