No to ja nie chcę Cię straszyć ale poza łożyskiem amortyzatora zobacz też śrubę trzymającą sworzeń z wahacza ponieważ jakiś genialny mechanik (za poprzedniego właściciela, bo teraz samochód naprawiam sam korzystając z pomocy Taty lub Brata) u mnie składając zawieszenie wrzucił jakąś kiepską, niehartowaną śrubę i później, moje szczęście, że jechałem powoli wyskoczył mi ten sworzeń ze zwrotnicy a samochód osiadł mi na kole, gdybym jechał szybciej pewnie miałbym większe straty niż tylko pogięty błotnik i rozerwany przegub wewnętrzny, nie gwarantuję Ci, że to akurat to, ale u mnie też tak tłukło na dziurach, aż w końcu zgubiłem koło ;-)
ps. za chwilę wrzucę Ci jakieś zdjęcie żebyś wiedział o co mi chodzi ponieważ nie wiem czy dobrze ponazywałem rzeczy

Tak więc oczywiście Twoja jest ciut inaczej zbudowana, w miejscu gdzie wskazuję strzałką powinieneś mieć miejsce na sworzeń który powinien być trzymany śrubą, zobaczy czy nie zrobił Ci się w niej rowek, jeśli tak to wymień ją od razu na jakąś mocniejszą śrubę, hartowaną, najlepiej nie całą nagwintowaną, czyli żeby na miejsce gdzie jest sworzeń, żeby była bez gwintu, możesz pewnie nabyć oryginalną w VW ale nie wiem czy nie będziesz musiał czekać, ja na części do zawieszenia czekałem tydzień. Pozdrawiam
