[6n2] vag com bład przepływomierza

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

[6n2] vag com bład przepływomierza

Post autor: Hiszp4n »

kupiłem sobie kabelek do mojego polo i mam jeden błąd który po skasowaniu i jeździe znowu sie pojawia
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
pierwsze co zrobie to wymienie filtr powietrza, ale co jeszcze zrobić?? nie widze różnicy w pracy silnika jedzie dobrze kręci sie wysoko nie szarpie, no nic sie nie dzieje :) no ale trzeba sie pozbyć tego błędu co mi podpowiecie??
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
ZbysheK
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 273
Rejestracja: 26 lis 2008, 23:05
Lokalizacja: WZW / WR / LU
Kontakt:

Post autor: ZbysheK »

Hej wykręć przepływomierz i zobacz czy nie jest "zabity" brudem, u mnie też ten błąd występował ale po wyczyszczeniu przepływomierza błąd do te pory nie pojawił się.

Pozdrawiam
Obrazek

Oh well, wherever, wherever you are,
VW POLO's gonna get you, no matter how far :butcher:
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

zobacz ile powietrza daje przeplywomierz a ile powinien, jak po wyczyszczeniu nie beda to zblizone wartosci to nalezaloby go wymienic, czytalem gdzies ze zywotnosc przeplywomierza to 60tys km. ale nie wiem jak to sie ma do rzeczywistosci
f
fiacik22
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 13 maja 2009, 21:45
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fiacik22 »

Oczywsice co do zywotnosci przplywki to nie ma wskazników przebiegowych napewno. Napewno ma na niego wplyw to w jakim stanie jest filtr powietrza i obudowa filtra. Jesli filtr jest regularnie wymieniany z miernikiem masy nie powinno sie nic dac.
Zgadaszm sie ze powiniens podjechac do serwisu i sprawdzic wartosc jaki podaje miernik masy do tej wymaganje przy danej predkosci obr silnika.

Czyszczenie miernika raczej to male szanse bo przeplywomierz najeczesicej uszkada sie elektrycznie. Wiec mechaniczne czyszczenie moze pomoze na krotki odcinaek czasu. Lepiej kolego szykuj sie na wymiane. ok 400 zl w oryginale. Jelsi masz oryginalny stary dobze w ASO dostanie oryginal troche taniej ze zdaniem starego oryginalu.
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

jak to sprawdzić za pomocą vag-a??
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

cytat z tdi.pl:
Wchodzisz w bloki 003 (przepływka) i 011 (turbina).
W drugim polu masz wartość wymaganą, w 3 polu wartość faktyczną.
Jedziesz na 3biegu 1500obrotów, wciskasz gaz do dechy i ciągniesz do powiedzmy 4500obr i patrzysz czy wartość wymagana jest w przybliżeniu równa faktycznej. W przypadku przepływki może być więcej niż wymagana ale nie powinno być mniej. Mniej niż wymagana może być powyżej 3500 obrotów, to jest jeszcze w normie. Jeśli wartość faktyczna przepływki "skacze" to też nie jest dobrze. Powinna się zmniejszac wraz ze wzrostem obrotów silnika.
nie wiem jak to sie ma do twojego vaga, bo ja sobie sam tego nie sprawdzalem, tylko patrzylem, i wygladalo to tak jak napisalem wyzej
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”