Założenie 2 uszczelek pod głowicę w Polo 1.4 APQ

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
aron20000
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 20 lut 2010, 21:07

Założenie 2 uszczelek pod głowicę w Polo 1.4 APQ

Post autor: aron20000 »

Witam mam pytanie do znawców lub kogoś kto już przerabiał ten temat. Czy jeśli założę dwie uszczelki w Polo 1.4 APQ 98r., żeby trochę podnieść głowicę (ponieważ w sprzedaży występuje tylko i wyłącznie w wymiarze nominalnym, 0,5mm, a potrzebna jest po planowaniu grubsza) nie wydmucha mi uszczelki?
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

planujesz głowice zakładasz tylko jedną i będzie ok , do bendzyniaków nie ma róznych grubosciu uszczelek .
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Pomysł chyba mocno nowatorski i raczej bez szans powodzenia. Uszczelka pomyślana jest tak żeby jej miekkie metalowe elementy zostały "zgniecione" z dwóch stron przez twardy blok i głowice a jakby jedna miała leżeć na drugiej to nie widze szansy. A czemu chcesz odprężać silnik, bardzo duzo było splanowane? Lekkie planowanie w granicach max 0.1-0.2mm nic nie szkodzi a wręcz może dac jakiś gratis.
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

to nie zda egzaminu nie masz niestety kontroli jak obie uszczelki się ułożą i jak zniosą taki montaż, raczej nic z tego dobrego nie wyjdzie a jak już się uda no to na krótki okres czasu będziesz znowu ściągał głowicę...
Zaryzykuj i załóż jedną ale dobrą uszczelkę.
civic r18a2/407 1,6 HDi
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Albo na zamówienie wycinaną laserowo, dowolną grubość z oringowaniem, raz była taka aukcja co koleś za 150 zł robił taką uszczelkę
Obrazek
a
aron20000
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 20 lut 2010, 21:07

Post autor: aron20000 »

Chyba nie do wszystkich benzyniaków, nawet w Golfie 1.8 mk3 można kupić różnej grubości. Jeśli chodzi o Poluwkę to chyba sobie odpuszczę tą podwójną, trzeba szukać przyczyny dzwonienia i stukania po zrobieniu uszczelki gdzie indziej, niż w samej głowicy i uszczelce.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Jak by Ci się tłok spotkal z zaworem. To bys już nie słyszał żadnych dźwięków. Stukanie to pewno co innego
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Daj jedna, to nie klekot ze tlok prawie styka sie z glowica.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
a
aron20000
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 20 lut 2010, 21:07

Post autor: aron20000 »

Jest jakiś sprawdzony sposób na sprawdzenie popychaczy hydraulicznych?
Awatar użytkownika
limpek
el "Limek"
Posty: 756
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:44
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Post autor: limpek »

kupujesz jedną szklankę i wymieniasz po kolei :grin: aż trafisz. Lub wymieniasz komplet i się nie cackasz
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

II Polo Zlotu - Więcbork 2008

!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”