Witam mam pytanie do znawców lub kogoś kto już przerabiał ten temat. Czy jeśli założę dwie uszczelki w Polo 1.4 APQ 98r., żeby trochę podnieść głowicę (ponieważ w sprzedaży występuje tylko i wyłącznie w wymiarze nominalnym, 0,5mm, a potrzebna jest po planowaniu grubsza) nie wydmucha mi uszczelki?
Pomysł chyba mocno nowatorski i raczej bez szans powodzenia. Uszczelka pomyślana jest tak żeby jej miekkie metalowe elementy zostały "zgniecione" z dwóch stron przez twardy blok i głowice a jakby jedna miała leżeć na drugiej to nie widze szansy. A czemu chcesz odprężać silnik, bardzo duzo było splanowane? Lekkie planowanie w granicach max 0.1-0.2mm nic nie szkodzi a wręcz może dac jakiś gratis.
to nie zda egzaminu nie masz niestety kontroli jak obie uszczelki się ułożą i jak zniosą taki montaż, raczej nic z tego dobrego nie wyjdzie a jak już się uda no to na krótki okres czasu będziesz znowu ściągał głowicę...
Zaryzykuj i załóż jedną ale dobrą uszczelkę.
Chyba nie do wszystkich benzyniaków, nawet w Golfie 1.8 mk3 można kupić różnej grubości. Jeśli chodzi o Poluwkę to chyba sobie odpuszczę tą podwójną, trzeba szukać przyczyny dzwonienia i stukania po zrobieniu uszczelki gdzie indziej, niż w samej głowicy i uszczelce.