raich
Co ty myslisz ze ktos bedzie pchal sie w kupe roboty ? To jest nie tania zabawa, lepiej g40 abu abd upchnac niz taka rzezbe rznac, wolalbym juz abf 150km upchnac niz 1.8 cos kolo 115, przynajmniej szal pal byl by xD
a szukajki uzyles chociaz raz jak cie to tak ciekawi... myslisz ze kazdy ci da wszystko na tacy... troche wlasnej inicjatywy... a odnosnie 1,8 to jezdzi troche nawet 1,6TD, 2,0 16v i 1,9tdi 2,8vr6 i pewnie jeszcze kilka wynalazkow sie znajdzie...
raich
No domysl zes sie, skoro to nieseryjne silniki to tylko rzezba, inne lapy chociażby i slabe podluznice. Logujac sie nastepnym razem kliknij w ten czerwony napis :mrgreen:
raich odsyłam do kolegi seba23 o ile mnie pamięc nie myli
czasem szukanie boli viewtopic.php?f=11&t=12842
a tak nawiasam mówiąc jezeli śledzisz allegro to były 2 polówki z silnikami 1,8 i 1,6 TD na sell ale cena 7000 zł
Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 21:26 przez vwkas18, łącznie zmieniany 1 raz.
[quote=""vwkas18""]raich odsyłam do kolegi seba23 o ile mnie pamięc nie myli
czasem szukanie boli viewtopic.php?f=11&t=12842
a tak nawiasam mówiąc jezeli śledzisz allegro to były 2 polówki z silnikami 1,8 i 1,6 TD na sell ale cena 7000 zł[/quote]
nie pytalem o 1.6 td ani o tdi
widac jednych boli szukanie a drugich czytanie... :|
raich pol mam 1,8 Turbo z TT u sibie i jężeli jechałeś kiedy kolwiek tym autem to fajnie jeżeli tylko syszałeś to inna bajka, auto tylko pod 1/4 na początku próbowało w KJS ale mocy kupa i sporo problemów
na pomorzu jest 86c2f z 1,8 RP, na śląsku tak jak wspominałem 1,8 RP i 1,6 TD z passata
idzie to zrobić tylko trochę fantazji i łapy z Golfa1 1,5 lub1,6 lub 1,8. tylko odrazu mówię nie pchać się na skrzynie która jest na linki tylko orginał na cięgna i co pamiętam to najlepsza to 2Y. powodzenia i myśleć o hamulcach, bo nie sztuka się rozpędzię, a powiem że jest patent. POWODZENIA. :crazy:
Dokladnie chłopaki jak piszecie.. od 1.8 w gore juz jest inna bajka i przebudowa przodu jest tak samo skomplikowana dla 1.8 jak i abf-a wiec nie ma sensu dawac 1.8 skoro taki sam naklad pracy bedzie przy wsadzeniu 2.0 16v
ABF droższy od RP. poza tym o ile te 90KM z RP jeszcze bym wsadził do Polo, o tyle ABF to już śmierć na miejscu, trzeba by mieć na projekt lekko z 10k żeby w miare bezpiecznie tym jeździć
kiedyś na jakimś forum był projekcik z silnikiem 1,8 na gaźniku w polo 86c - gość dorobił flansze i połączył ten silnik z oryginalną skrzynia w polo
a nawet gdyby takie polo było na forum... myslisz że ktos dałby ci przepis na swap tak od reki??
Może to śmiesznie zabrzmi ale ja szukałem typu silnika który wejdzie bez żadnych większych przeróbek ponad 2 lata jeździłem po szrotach, mierzyłem, sprawdzałem części po katalogach itp, ale przy montażu wyszło i tak parę nieoczekiwanych problemów...