[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

raich
Co ty myslisz ze ktos bedzie pchal sie w kupe roboty ? To jest nie tania zabawa, lepiej g40 abu abd upchnac niz taka rzezbe rznac, wolalbym juz abf 150km upchnac niz 1.8 cos kolo 115, przynajmniej szal pal byl by xD
Obrazek
r
raich
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:31

Post autor: raich »

adam
skad wiesz,ze rzezba?
czy ktos to juz robil?
badz jezdzi jakies 1,8?
...ze tak twierdzisz?
Awatar użytkownika
mlody90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:54
Lokalizacja: TOP / Kielce

Post autor: mlody90 »

a szukajki uzyles chociaz raz jak cie to tak ciekawi... myslisz ze kazdy ci da wszystko na tacy... troche wlasnej inicjatywy... a odnosnie 1,8 to jezdzi troche nawet 1,6TD, 2,0 16v i 1,9tdi 2,8vr6 i pewnie jeszcze kilka wynalazkow sie znajdzie...
[size=12px]https://picasaweb.google.com/mlody.997x/GIEDA#[/url] [/color][/size]
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

raich
No domysl zes sie, skoro to nieseryjne silniki to tylko rzezba, inne lapy chociażby i slabe podluznice. Logujac sie nastepnym razem kliknij w ten czerwony napis :mrgreen:
Obrazek
r
raich
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:31

Post autor: raich »

mlody90
to pokaz mi jakies polo poza pol'em
ktore lata na 1,8 motorze w pl
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

raich odsyłam do kolegi seba23 o ile mnie pamięc nie myli
czasem szukanie boli
viewtopic.php?f=11&t=12842
a tak nawiasam mówiąc jezeli śledzisz allegro to były 2 polówki z silnikami 1,8 i 1,6 TD na sell ale cena 7000 zł
Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 21:26 przez vwkas18, łącznie zmieniany 1 raz.
r
raich
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:31

Post autor: raich »

[quote=""vwkas18""]raich odsyłam do kolegi seba23 o ile mnie pamięc nie myli
czasem szukanie boli
viewtopic.php?f=11&t=12842
a tak nawiasam mówiąc jezeli śledzisz allegro to były 2 polówki z silnikami 1,8 i 1,6 TD na sell ale cena 7000 zł[/quote]

nie pytalem o 1.6 td ani o tdi
widac jednych boli szukanie a drugich czytanie... :|
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

raich pol mam 1,8 Turbo z TT u sibie i jężeli jechałeś kiedy kolwiek tym autem to fajnie jeżeli tylko syszałeś to inna bajka, auto tylko pod 1/4 na początku próbowało w KJS ale mocy kupa i sporo problemów
na pomorzu jest 86c2f z 1,8 RP, na śląsku tak jak wspominałem 1,8 RP i 1,6 TD z passata

http://moto.allegro.pl/item869074320_vw ... i_iii.html

Andy z Pomorza (tutaj cały przód do podłużnic wstawiony z Golfa 2)
http://www.vwmania.pl/?id=konkurs-info&i=60
s
seba24
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:52

Post autor: seba24 »

idzie to zrobić tylko trochę fantazji i łapy z Golfa1 1,5 lub1,6 lub 1,8. tylko odrazu mówię nie pchać się na skrzynie która jest na linki tylko orginał na cięgna i co pamiętam to najlepsza to 2Y. powodzenia i myśleć o hamulcach, bo nie sztuka się rozpędzię, a powiem że jest patent. POWODZENIA. :crazy:
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

W Warszawie 2 lata temu było Polo 86C 2F z silnikiem 1.8 8V PB 107 KM.

Niestety zginęło śmiercią tragiczną tzn. w wypadku.

Z tym, że to polo miało wycięte podłóżnice i wyspawana pseudo-klatka pod silnik.

Co do bardziej opłacalnych inwestycji to raczej 2.0 16V i najlepiej ABF (150 koni).

W każdym przypadku będzie dużo rzeźby.
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

Dokladnie chłopaki jak piszecie.. od 1.8 w gore juz jest inna bajka i przebudowa przodu jest tak samo skomplikowana dla 1.8 jak i abf-a wiec nie ma sensu dawac 1.8 skoro taki sam naklad pracy bedzie przy wsadzeniu 2.0 16v
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
f
filuś
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2009, 2:06
Lokalizacja: VW Team Łódź

Post autor: filuś »

ABF droższy od RP. poza tym o ile te 90KM z RP jeszcze bym wsadził do Polo, o tyle ABF to już śmierć na miejscu, trzeba by mieć na projekt lekko z 10k żeby w miare bezpiecznie tym jeździć :D
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

albo jeszcze z tanszych alternatyw 16v to KR'ke lub PL'a :D jeszcze co by mnie w polo cieszyło to G60 :assasin:
Obrazek
Awatar użytkownika
marian
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 210
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: marian »

kiedyś na jakimś forum był projekcik z silnikiem 1,8 na gaźniku w polo 86c - gość dorobił flansze i połączył ten silnik z oryginalną skrzynia w polo


a nawet gdyby takie polo było na forum... myslisz że ktos dałby ci przepis na swap tak od reki??

Może to śmiesznie zabrzmi ale ja szukałem typu silnika który wejdzie bez żadnych większych przeróbek ponad 2 lata jeździłem po szrotach, mierzyłem, sprawdzałem części po katalogach itp, ale przy montażu wyszło i tak parę nieoczekiwanych problemów...
Obrazek
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

moze byscie cos doradzili z tym abu bo tez chce to zrobic. na co sie natkne przy wsadzaniu tego silnika? chce to miec na dwugardzielowym gazniku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”