przy wymianie termostatu czy też pompy weszło mi max 3 litry do układu, trudno pozbyć się całego płynu z układu no chyba że ktoś rozbierze silnik na części pierwsze...
jeśli kupisz koncentrat to na bank będziesz mieć napisane w jakim stosunku się to rozpuszcza, zazwyczaj jest tak jak koledzy piszą czyli 1:1,
Trancer_GTR napisał
rozrabiaj ze zwykłą wodą w stosunku 1:1
:fie:
rozpuszczaj tylko z wodą zdemineralizowaną inaczej destylowaną, nie mieszaj z kranówką :shock:
trzeba się też zastanowić czy na pewno potrzebna jest nam aż tak niska temperatura krzepnięcia jak -37,
u mnie zimy są konkretne ale w zimie najwięcej kresek poniżej zera to max -27 *C i to w nocy i bardzo rzadko się to zdarza.
Trzeba też pamiętać im niższa temperatura zamarzania tym spada zdolność odprowadzania ciepła przez płyn chłodzący.
Także nie zawsze im więcej tym lepiej
