[quote=""kolunio21""]......kuzyn pracuje w solidnym sklepie i rozwiał wszelkie moje watpliwosci dokładnie sprawdził i okazało sie że do AAU jest 200mm no i po wyjeciu skrzyni stary docisk był 200mm Sasch orginał VW a tarcze ktoś wymienił na 190mm LUK ewidentnie było widać slady na kole zamachowym i docisku;/[/quote]
wszystkie dociski w silnikach AAU, AAV, NZ, 3F, ABD są 200 mm a tarcze 190, jedynie PY i ABU mają tarcze 200mm
To troche dziwne żeby tak było a wręcz nie możliwe. Moim zdaniem tak nie powinno być bo z taką kominacja powstaje rant na tarczy a to chyba mija sie z prawdą. mogę dołaczyć zdjęcie jak wygląda taka kombinacja ewidentne złe zużycie:/
He he bardzo zabwne. A swoja droga to jeszcze nie widzałem zestawu sprzegła z dociskiem 200 a tarcza 190 i łożysko, jak cos to sprzedaja kompletne 200 lub 190mm. chyba ze ktos sobie sam składa:p. No i może kolega zakładał docisk 190 a tarcze 200mm w jakimś aucie :rotfl:
[quote=""kolunio21""]He he bardzo zabwne. A swoja droga to jeszcze nie widzałem zestawu sprzegła z dociskiem 200 a tarcza 190 i łożysko, jak cos to sprzedaja kompletne 200 lub 190mm. chyba ze ktos sobie sam składa:p. No i może kolega zakładał docisk 190 a tarcze 200mm w jakimś aucie :rotfl:[/quote]
.... po prostu brak już mi słów..... nie masz ciekawszych zajęć jak wypisywanie bzdur na forum??
adam, wrzuć zdjęcie docisku ale z drugiej strony....
[quote=""kolunio21""]To podejrzewam że sprzęgło jeszcze polata troche;) proponował bym podciągnąć troche linke i zobaczyć efekty[/quote]
moje pytanie to: w jaki sposób naciągnąć tę linkę, może tak krok po kroku o ile można
a z tym sprzęgłem to już całkiem zamieszaliście :roll: teraz taki przeciętny zjadacz chleba jak ja to już nic nie wie jak to w końcu jest :rotfl:
Jak podniesiesz maske na skrzyni biegów jest takie ucho i w nim jest linka na końcu powinny być 2 nakretki odkręcasz kontrująca i tą drugą kręcisz w prawą strone tylko z umiarem po obrocie zapalasz auto i sprawdzasz jak bierze i jak biegi wchodza UWAGA nie podciągaj za mocno żeby łożysko oporowe nie tarło po docisku;)
z tego co tu wyczytałem, to sprzęgło się ponoć ślizga... tak? to po jakiego ch... wypisujecie żeby naciągnąć jeszcze bardzie linkę sprzęgła?? żeby sie jeszcze bardziej ślizgało.. ludzie nie wypisujcie bzdur na tym forum
Jeśli wsteczny wchodzi ze zgrzytem należy sprawdzi luz jałowy linki sprzęgła i jesli bedzie zbyt duży to ewentualnie podkręcić linke nakrętkami
Jeśli uważacie że sie sprzęgło ślizga, należy sprawdzić luz jałowy - jeśli go nie będzie należy popuścić trochę nakrętki aby byl wyczuwalny, ale zazwyczaj tarcza bedzie juz do wymiany....
i nadeszła pora wymiany sprzęgła, niestety kolejny wydatek. Na allegro można kupić komplet za ok 200 zł, co o nich sądzicie, czy takie sprzęgło wytrzyma ok 20 tyś km przy normalnej jeździe?? Co myślicie o firmie HART?
mam na oku takie: http://allegro.pl/item929223880_sprzegl ... 4_1_3.html