A własnie czaja, mialem dac Ci znac kiedy poskładam. No to daję. Od wczoraj Pola jest znowu ze mną
Przód rozbierałem i składałem juz z 5 razy.

W kilka godzin rozbieram cały przód, spuszczam płyny, zmieniam łapę alternatora i składam z powrotem. Każdą śrubkę juz cholera na pamięć znam.... mam nadzieje, ze to ostatni raz, kiedy rozbierałem Polę.
Co do demontowania... to dodam jeszcze, że:
- musisz zdjąc lampy (trzyma się na dwóch srubach Torx u góry i jednej na dole)
- później wzmocnienie przednie (Sześć srub od przodu - 4 z jednej, dwie z drugiej strony oraz dwie od góry)
- nastepnie trzeba spuścić płyny - chłodniczy i wspomagania.
- odłączasz przewody i wtyczki, ktore trzymają pas przedni (od chłodnicy, od wspomagania) i wyciągasz całość. Polecam odkręcic zbiorniczek wspomagania, zamiast wyciągac przewody - raz sie zapomnialem, chcialem je wyjmowac i połamałem rurkę od zbiorniczka ;p
Wtedy masz dostęp do całego przodu.
A z ciekawosci... Po co rozbierasz przód i jaki masz silnik?
[quote="czaja454"]zderzak wąski i szeroki jest tak samo montowany[/quote]
Niby tak, ale zderzak składa się z dwóch części + dokładka, więc kręcenia jest duuużo więcej.