Odpala i zaraz gaśnie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Archibald
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 16 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: Lublin

Odpala i zaraz gaśnie

Post autor: Archibald »

witam

ten problem się pojawia i znika ale postram sie opisać go najprościej jak potrafie:

jak zauważyłem nigdy nie zdarza się to gdy za pierwszym razem odpalam danego dnia.

wygląda to tak że wsiadam i odpalam (są 3 przypadki):

1. że gaśnie i bez wyciągania kluczyka odpalam ponownie i jest wszystko w porządku,
2. że gaśnie i za następnym razem gaśnie ..... aż do wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki i ponownie wkładam i odpala i jest ok
3. że gaśnie i gaśnie wyciągam kluczyk i wkładam od nowa i gaśnie i gaśnie dalej aż otwieram do bezpieczników i wszystkie dociskam dociskam i zaraz odpala (i tutaj chciałem dodać że wszystkie bezpieczniki i przekaźniki przeczyściłem papierkiem ściernym bo doczytałem się na forum że czasem nie łączy).

Pomóżcie bo już mnie to denerwuje , a najczęściej się to zdarza jak się człowiekowi gdzieś śpieszy ... hmmm chyba to złośliwość jakaś.

czekam na wszystkie sugestie

Pozdrawiam
Archibald
Obrazek
Awatar użytkownika
Bufur
Początkujący
Początkujący
Posty: 189
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:31
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Bufur »

a paliwa masz na rezerwie czy wiecej ? bo to tez moze byc przyczyna - za mala ilosc paliwa w baku
jak jezdzisz na minimum to zatankuj go i zobacz czy problem sie powtarza
A
Archibald
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 16 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Archibald »

Jeśli chodzi o paliwo to jest około połowy zbiornika, więc chyba to odpada

Dzięki
Obrazek
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

obstawiam kilka opcji:
1.Możliwe że Immobilizer coś szaleje
2.Najbardziej prawdopodobne to, że masz uwalony czujnik temperatury w termostacie, jeśli jest padnięty to odpala i gaśnie po chwili bo ma zbyt małą dawkę paliwa, spróbuj odłączyć wtyczkę od czujnika zaraz pod kopułką rozdzielacza tam gdzie jest króciec i termostat, jeśli odłączysz komp wejdzie w tryb awaryjny i zapoda tyle paliwa że odpalisz spokojnie i będzie działało wszystko kosztem podwyższonego spalania. jeśli to jest to to wymiana czujnika rozwiąże twój problem.
3.Mało prawdopodobne ale możliwe że czujnik Halla w aparacie zapłonowym też potrafi takie coś robić jeśli jest uszkodzony
PS podepnij autko pod Vaga to więcej będziesz wiedzieć bo tak to szukanie igły w stogu siana...
civic r18a2/407 1,6 HDi
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

Ja stawiam na:

Immobilizer - jesli masz drugi kluczyk to sprawdź ... Prawdobodobnie kluczyk "daje za słaby sygnał"
W momencie gdy gaśnie słychać "pyknięcie" z przekaźników? Jesli tak to założe się, że vag pokaże immobilizer :acute:
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

Mam ten sam problem stawiam na immobiliser :)
A
Archibald
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 16 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Archibald »

dzięki wielkie za sugestie

na dniach postaram się podpiąć Vag-a i wtedy napisze co mi wyskakuje,

a ciężko jest rozłączyć imo?? można to samemu jakoś zrobić ??

Pozdrawiam
Archibald
Obrazek
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

A jak zachowują sie wskażniki świecą po zgaśnięciu ?.Być może kostka stacyjki sie rozlatuje.
A rozłączyć imo to tylko dobrzy fachowcy i duża kasa,oczywiście ingerencja w komputer i wgranie nowego softu z kompa bez imo,lub podmiana kompa bez imo ale to już fachmani wiedzą.
A
Archibald
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 16 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Archibald »

Kostka była wymieniana jakiś rok temu, a kontrolki się świecą po zgaśnięciu

Ciężka sprawa z tym ...
Obrazek
A
Archibald
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 16 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Archibald »

JarekF: nie zwróciłem uwagi czy coś "pyka" przy gaśnięciu,

a jeśli chodzi o drugi kluczy to się dzieję to samo ja jednym i to samo na drugim

Pozdrawiam
Obrazek
A
Archibald
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 16 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Archibald »

Witam

dzisiaj podłączyłem VAGa do poli i wyskoczył mi błąd:

00522 - Engine coolant Temperature Sensor G62
27-00 Implansible Signal


Proszę o rozszyfrowanie tego a szczególnie o co chodzi z tym 27-00 .....?
Obrazek
A
Archibald
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 16 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Archibald »

aaaa

jeszcze do tego poprzedniego.

to ten błąd wyskakiwał przy odpoalonym silniku i przy zgasszonym

silnik nie miał temperatury nawet 70stopni tylko zimny był..


dzięki
Obrazek
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

Obrazek
mamy winnego, czujnik temperatury masz walnięty wymień,
przy wymianie zwróć uwagę na kolor tego czujnika bo różni się on rezystancją i może źle wskazywać jak inny założysz dla przykładu w silniku AKV masz taki:
Obrazek
civic r18a2/407 1,6 HDi
A
Archibald
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 16 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Archibald »

Hej

jakiś rok temu miałem wymieniany ten czujnik przez mechanika ale może i wsadził zły.

może ktoś powie jaki powinien być w Poli z silnikiem 1.3 KAT ADX ???

dzięki
Obrazek
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Czyli brak ssania i na zimnym gaśnie.A jaki teraz masz kolor jeżeli przez rok ci dobrze chodził to kup taki sam chodzi o kolor.
Masz dwu pinowy czujnik niebieski ? teraz założony.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”