Strona 1 z 1

[6n2] Serwo i nagrzewnica pytnia.

: 11 lis 2009, 12:04
autor: gallus
1. Niedawno kupiłem Polcie i od samego początku gdy odpali się silnik z okolic hamulca słychać dzwięk jak by powietrze uciekało. Gdy wcisnę hamulec dźwięk zanika, puszczę pedał znowu syczy. Hamulce działają perfekt ABS też. Kolega mówi że to serwo ja jestem laikiem w tych tematach więc proszę o wasze zdanie. Ze względu że jestem spłukany po kupnie auta nie uśmiecha mi się wymiana serwa około 330zł plus robocizna.
2. Czy ktoś może mi wskazać na tym obrazku
Obrazek
gdzie znajduje się nagrzewnica w 6n2? Chodzi o to że zamiast być wpięte 2 wężyki aby zachować obieg są one ze sobą spięte bezpośrednio. Podobno poprzedni właściciel (Włoch) zrobił tak żeby mu nie grzało w samochodzie.
Choć tego też nie jestem pewien. Ale efekt jest taki że nie mogę teraz odszronić szyb z rana.

Re: Serwo i nagrzewnica pytnia.

: 23 mar 2010, 12:14
autor: borys_wrocek
nagrzewnica jest w środku natomiast węże które wchodzą do nagrzewnicy masz za silnikiem na ścianie grodziowej pod okienkiem z numerem VIN. na pewno zobaczysz dwie rurki wystające ze sciany grodziowej, na tych rurkach powinny być węże układu chłodzenia.

Re: Serwo i nagrzewnica pytnia.

: 23 mar 2010, 15:07
autor: rafficz
Jeśli ktoś odłączył nagrzewnice to tak naprawdę się okaże co z nią jest. Przeważnie przecieka lub odczepiają się cięgna od sterowania ciepłe - zimne powietrze. Jeżeli cieknie to trzeba ją wymienić i całą deskę demontować a to sporo roboty. Podejrzewam że skoro tak zrobiono to klimy brak?
Syczeć może z nieszczelnego serwa ( uszczelnienie dzwigni od serwa przy pedale hamulca jeżeli słychać z kabiny) lub przewodu od vacum pompy która daje podciśnienie na serwo.