Strona 1 z 2

Obroty

: 05 lis 2009, 14:19
autor: KonradMB
Jakie obroty powinno mieć Polo 1,4 60KM na luzie?
Mi zimny jak i rozgrzany utrzymuje się coś powyżej 1000.

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 15:02
autor: Lynn
770-970 obrotów na minutę

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 17:10
autor: ragiern
Lynn chyba troche przesadził z tymi 770 rpm, ale zawsze troche poniżej 1000 rpm.

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 17:15
autor: Lynn
ehhh...

Obrazek

mam nadzieje, ze eTECH nie kłamie ;]

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 17:25
autor: rat4
ten silnik powinien mieć mniej więcjej 840-880 rpm

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 18:16
autor: Dziadek13
[quote="KonradMB"]Jakie obroty powinno mieć Polo 1,4 60KM na luzie?[/quote]
Jaki typ silnika ?.AEX,AKV,APQ,ANV.
Bo ja mam AKV i mam na zimnym 1000 ciepły 900.
@rat4 ostatnio robił adaptacje ma AKV to wie.

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 18:48
autor: KonradMB
Gdzie mogę sprawdzić jaki to typ silnika? :scratch:

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 18:48
autor: Lynn
podaj numer VIN, to sie zaraz sprawdzi

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 19:42
autor: Dziadek13
Lub na obudowie paska rozrządu masz pasek i z niego odczytasz.

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 19:47
autor: sidewinder3
Typ silnika jest też na naklejce pod wykładziną w bagażniku albo na takiej samej naklejce w książce serwisowej.

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 19:50
autor: KonradMB
WVWZZZ6NZXY066702

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 20:22
autor: rat4
wg.
http://www.dubnetworks.net/vw-vin-decoder.htm
Your VIN: WVWZZZ6NZXY066702

Region: Europe [ W ]
Manufacturer: Volkswagen [ V ]
Car Type: Passenger Car (VW) [ W ]
Body Style: Filler character: No meaning [ Z ]
Engine: Filler character: No meaning [ Z ]
Restraint: Filler character: No meaning [ Z ]
Model: Polo Mk 4 [ 6N ]
Year: 1999 [ X ]
Assembly Plant: undefined [ Y ]
Serial #: 066702

Dla przykładu w moim 1,4 AKV po adaptacji wczoraj obroty na zimnym około 950 rpm
a na ciepłym 840 rpm, czyli w normie wszystko.
Dodam, że obroty możemy sprawdzić dokładnie tylko Vagiem bo obrotomierz nie jest wyskalowany na takie małe wartości i to co niektórzy mówią może mieścić się w błędzie pomiaru....
Twój samochodzik wyszedł z fabryki w 1999 ale ten dekoder nie wykazał jaki silnik,
musisz to sam obadać i wtedy masz na dłoni, może ktoś ma jakiś profesjonalny dekoder?? :scratch:
tu masz wszystkie silniki występujące w 1999 i zakresy ich obrotów:
AKV,ANX,APQ:
obroty C/H:770-970 rpm
obroty H: 750-850 rpm
AKK, AKP:
obroty: 600-800 rpm
AUD:
C/H:740-940
H:600-800 rpm

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 21:24
autor: Lynn
1,4 silnik APQ. Czyli jak podaje eTECH 770-970 obrocików. Duzy rozrzut
autko wypuszczone na Francje.

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 21:58
autor: KonradMB
Czyli wychodzi na to że wszystko jest w porządku?
Wielkie dzięki Wam ;-)

Re: Obroty

: 05 lis 2009, 22:02
autor: Lynn
Jesli utrzymuje sie powyzej 1000, to nie jest dobrze. Nie dosc, ze nie jest w tej normie, to jeszcze wiecej pali