Strona 1 z 1
obieg zamknięty = problem
: 20 paź 2009, 15:29
autor: bogi007
Witam ponownie. dzisiaj mając chile czasu zajrzałem w końcu do mojego obiegu zamknietego. a raczej wlacznika bo był zepsuty. po kilku próbach obiag sie włacza, zdjąłem specjalnie filtr p.pyłkowy zeby moc ogladac co sie dzieje z ta zadapka z obiegu. no i obieg sie wlącza. jednak po naciśnieciu przycisku obiegu juz sie nie wyłacza. i tu pytanie do was: co jest tego przyczyną? jest jakis patent na to jak go wyłaczyc? czy moze jakis specjalny przekaznik? bo ten moj tak dziwnie tyka po wlaczeniu obiegu.
-- Śro Paź 21, 2009 9:45 am --
panowie i panie nikt z was nie ma obiegu zamknietego? mogłby ktos luknac jaki tam ma byc przekaznik? jakis czasowy? czy cus:P
Re: obieg zamknięty = problem
: 22 paź 2009, 21:01
autor: dorian
Jak masz klime to pomiędzy rurkami z chłodziwem w miejscu gdzie wchodzą do kabiny powinien być cienki wężyk podciśnieniowy. Po jego świągnięciu powinien obieg zamknięty sie wyłączyć. Jeżeli tak sie nie stanie to znaczy ze sprężyna przy mechanizmie klapki szczeliła albo cos sie przytarło. Jeżeli sie potrywa otworzy to znaczy ze coś z elektro zaworem który podaje podciśnienie jest coś nie tak. Wydaje mi sie ze tylko polówki z klimą miały obieg zamknięty.Ja chce zamontowac klimę i nie wiem gdzie podłączyć ten wężyk podciśnieniowy. Ale to juz inna historia.
Pozdrawiam
Re: obieg zamknięty = problem
: 22 paź 2009, 21:27
autor: bogi007
hmm tyklo ze ta klapka jest zamykana silniczkiem elektrycznym.
Re: obieg zamknięty = problem
: 23 paź 2009, 0:10
autor: dorian
a masz klime ?? ja kupiłem cały ten moduł gdzie grzane, schładzane mieszane jest powietrze i tam na 100% klapka jest na podcisnienie.
Re: obieg zamknięty = problem
: 23 paź 2009, 8:03
autor: bogi007
tak klime mam. ale z tego co mi wiadomo to klima nie byla fabryczna a dokladana. davia czy jakos tak:)