Strona 1 z 1
Zegary - wiem, że było :-D
: 13 paź 2009, 14:28
autor: vmze
Jest tak:
od czasu do czasu nie działa mi prędkościomierz, a poza tym nie kontaktuje wyświetlacz zegarka (nie świeci część segmentów).
Czy naprawiać, czy wymienić na używany licznik. A jak na używany to z wersji przedliftowej na poliftową?? Wiem, że trzeba coś w pływaku zmienić i czujnik ciśnienia oleju. Czy ma ktoś instrukcję przerobienia licznika z
takiego na
taki??
Dzięki
Re: Zegary - wiem, że było :-D
: 13 paź 2009, 15:15
autor: borys_wrocek
do zmiany licznika z przedliftowego na poliftowy musisz zmienić całą deskę.
Re: Zegary - wiem, że było :-D
: 13 paź 2009, 15:22
autor: vmze
A na jaki się da zmienić?? Tak mi się zdawało, że tamten ma w drugą stronę pochylenie.
Re: Zegary - wiem, że było :-D
: 13 paź 2009, 15:34
autor: borys_wrocek
na przedliftowy
ja zmieniam całą deskę, nagrzewnicę (przy okazji), liczniki na golfa 4 , podświetlenie.
Re: Zegary - wiem, że było :-D
: 13 paź 2009, 15:53
autor: vmze
Do mnie jak krowie na rowie trzeba - nowy jestem - jak wygląda przedliftowy??
Re: Zegary - wiem, że było :-D
: 13 paź 2009, 16:06
autor: rat4
licznik przed liftem:

licznik po lifcie:

Re: Zegary - wiem, że było :-D
: 14 paź 2009, 8:09
autor: Goozik
[quote="borys_wrocek"]do zmiany licznika z przedliftowego na poliftowy musisz zmienić całą deskę.[/quote]
bez przeasady :roll: licznik wejdzie i bez wymiany deski,wiekszym problemen jest przerobienie wtyczki w liczniku po lifcie na stara instalacje.do tego czujnik cisnienia oleju i paliwa w zbiorniku oraz daszek do licznika po lifcie trzeba wpasowac w stara deske,no chyba ze robisz profi i zmieniasz cała deske i wtedy nie usisz rzezbic
Re: Zegary - wiem, że było :-D
: 14 paź 2009, 16:24
autor: vmze
No dobra, to skoro są kłopoty z wymianą, to czy da się naprawić licznik (prędkościomierz), który raz działa, a raz nie działa.
Re: Zegary - wiem, że było :-D
: 14 paź 2009, 16:46
autor: Dziadek13
[quote="vmze"]czy da się naprawić licznik (prędkościomierz), który raz działa, a raz nie działa[/quote]
Sprawdż czy masz kontakt dobry bo może śniedż na stykach albo wypadła wtyczka.
Zawsze czujnik był budowany na skrzyni biegów.A może sam impulsator padł.
