Stuki podczas skręcania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

Stuki podczas skręcania

Post autor: Anonymous »

Nowy użytkownik z Gdyni wita Towarzystwo i prosi o radę.
Podczas maksymalnego skrętu kierownicy słychać "metaliczne" stuki w okolicach koła.
Czy takie są objawy uszkodzonego przegubu?
Jeśli tak to ile może wymiana przegubu?
Krzysztof
Polo classic 1998r 1,4
Proszę o pilną odpowiedź
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

przegub koło 70
robocizna zależy, od flaszki na dwóch do 70zł

typowy objaw kończącego się przegubu to stukanie w czasie przyspieszania (albo i jazdy) na skręconych kołach
dla upewnienia się o słuszności diagnozy warto wejść pod samochód, wsadzić łom między budę i półoś i szukać luzu na przegubie
łom (lub inne narzędzie) dobrze jak ma z pół metra długości...
a
ar1000
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:58

Post autor: ar1000 »

Dokładnie, trzeba wymienić i po sprawie a przy okazji zerknąć na stan pozostałych przegubów a dokładnie ich osłon przeciwpyłowych jak porwane to wymienić po uprzednim wyczyszczeniu przegubu i wymianie smaru na nowy bo szybko zacznie się odzywać następny, a skarpeta tańsza od przegubu tyle, że roboty tyle samo :D .
Pozdrawiam.A.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Dziękuję za szybką reakcję.
Ponieważ ja leżę w szpitalu wysłałem żonę na konsultacje do mechanika. Stwierdził on, że jest to prawdopodobnie uszkodzone łożysko w kolumnie mcpersona. Uspokoiłem się, że nic groźnego przez kilka dni się nie stania.
Pozdrowienia
Krzysztof
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”