

zaczęło sie tak ze bylem zakochany w hondzie civic i rozglądałem się powoli żeby kupić, ale znajomy mial na sprzedaz polówkę co prawda w niezbyt dobrym stanie ale za to w dobrej cenie to kupilem bo czyms musialem jezdzic no i nie zaluje ze kupilem VW a honde sobie wybiłem z głowy

polówke kupilem w wakacje w roku 2006
silnik 1.3 55KM wielopunkt, 1992r, była już gleba -80mm i po zakupie wyglądała tak:



w listopadzie wjechała na warsztat:




i wyszło coś takiego:













zmiana tylnich lamp na chromy i przyciemnienie szyb









potem planowałem zmiane silnika z GT 75PS bo sąsiad kupił g40 które po 2dniach rozwalił i kupil drugie polo GT na swapa i chcialem ten silniczek 75PS kupic ale pewnego kwietniowego słonecznego dnia dostałem telefon czy chce kupic G40 więc nie zastanawialem sie tylko kołowałem kase i silnik z kompletnym osprzętem był mój za jedyne 1650zł






zmieniona została pompa wody i pasek rozrządu i polerka pokrywy zaworów
już wcześniej rozglądałem się za felgami i zachorowałem na smoory po ktore chciałem jechac do niemcowni ale kolejna okazja, kolega mi mowi ze jego szef co ma warsztat przywiózł z niemiec smoory 8J et4 z oponkami dunlop sp2000 175/50 i postanowił je sprzedać więc znowu kołowałem pieniądze i za 1600zł były moje, od razu dałem je do polerki rantów do pewnej firmy która zrobiła pseudo polerke i zepsuła mase srubek a takze narobiła głebokich rys na rantach ale trudno, wyglądało tak na smoorach:












we wrzesniu 2007r oddałem kompresor do regeneracji, zaplacilem 700zł ale troche pojezdzilem i na kółku 70mm dmuchał tylko 0,5bara:/
zimą zmienilem hamulce:
zaciski od G40
tarcze ATE Power Disc nacinane,wentylowane
klocki Jurid'y
i kupilem frykasik nowe lusterka bo m-look'i mi sie zbrzydły



następnie został zrobiony wydech przez kolege z klubu a dokładnie to wycięcie katalizatora i środkowego tłumika, od dwururki została wstawiona rura fi 50mm i zakończona tłumikiem z golfa 3 który został owinięty blachą z nierdzewki i wstawiona fifka 50mm



czasu wolnego nie brakowało to chwycilem sie z kolega za polerke felg i kupilem pare gratów czekając na lakiernika









no i w kwietniu 2008 autko pojechało do kolegi blacharza/lakiernika i stało około 2miesiące. w między czasie przyciemniłem przednie lampy i pojechałem do Da(VW)ida który uleczył mojego G-ladera no i po poskladaniu na nowym kółku 68mm dmucha 0,8bara



















w piątek dzien przed muchowcem odebrałem autko i udało sie jechac z kolegą do katowic na zlot







pare dni po muchowcu przyszła paczka z nowymi lampkami na tył od G40 i wygląda tak:





felgi dostały aluminiowe dekielki toczone przez znajomego


poniżej zeszłoroczne fotki spod auchana w żorach i jesiennej sesyjki z kolegą radziem:











to co ją czeka


sesyjka z Radziem






















robota Radzia












-w tym roku został zakupiony sobwoofer Crunch 12D2 600watt Rms, wzmacniacz Crunch 500watt Rms, okablowanie, midbassy + tweetery hertz które narazie leżą w opakowaniu

-wnętrze zostało obszyte jasną eko skórką folia z szyb odeszła w zapomnienie i takie tam inne

świeże fotki:










jeszcze dodam taki którki opis modyfikacji:
Dane samochodu
Marka i model: VW Polo 86c 2F
Silnik: 1.3
Moc: 55KM
Kolor: srebrny
Rok produkcji: 1992
Zmiany:
-grill bez znaczka FK
-klamki typu Audi
-wlew paliwa motocyklowy
-zaspawana maska na prosto wraz z kierunkami, klapa itp
-wygładzone zderzaki
-poszerzone nadkola
-przyciemnione przednie lampy + migacze
-zalozona rozpórka kielichów i siłowniki maski
-sportowe zawieszenie -80mm
-swap silnika na G40
-regeneracja kompresora + koło pasowe 68mm co daje 0,8bara
-przelotowy wydech fi 50 zakończony tłumikiem z nierdzewki
-tarcze hamulcowe ATE Power Disc nacinane, wentylowane + klocki Jurid
-felgi Smoor 13x8J ET 4, opony dunlop sp2000
-kierownica Victor F1
-obszyte przednie fotele, tylna kanapa i parę dodatków
-radio pioneer 7000UB, głośniki w podszybiu Hertz 87mm, subwoofer Crunch 600watt Rms, wzmacniacz Crunch
no i to by było na tyle, a co bedzie dalej to czas pokarze
