Piszczące hamulce

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kasandra36
Newbie
Newbie

Piszczące hamulce

Post autor: kasandra36 »

Witam ! Podczas hamowania w moim polo piszczą nieznacznie hamulce. Nie wiem czy dobrze określiłam tą usterkę. Jestem od niedawna młodym kierowcą. Prosz o poradę co powinnam zrobi i co to może byc.
Pozdrawiam
S
Sundecade
Raczkujący
Raczkujący

Post autor: Sundecade »

moze klocki sie starły juz
c
ciapster
Newbie
Newbie

Post autor: ciapster »

Jak by się starły to by szorowały przy hamowaniu:) Może to słaba jakość klocków, jeśli pisk bardzo przeszkadza to należało by zainwestować w klocki o lepszej jakości:)
Awatar użytkownika
komar
Początkujący
Początkujący

Post autor: komar »

witam
powiem tak jak kolega moze klocki dobiegły do końca :agree:
ale nie tylko musza byc mocno starte czasm klocki gorszej jakosci potrafia piszczec :talkative:
ja sam pokusiłem sie kiedys na jak to sprzedawca powiedział rzemiesnicze i po jakims czasie myslałem ze strzele sobie w łep za wybór :vinsent: choc nie zawsze musi tak byc
napisz jakiego rodzaju to dzwiek ( metaliczny szorowanie ) albo jakis inny wiem jak trudno jest to zrobic :banghead:
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę

Post autor: Lechu_1987 »

poprostu przy zakupie nowych klocków trzeba było dołozyc 30zł na klocki z wyższej półki :D:D
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
k
kasandra36
Newbie
Newbie

Dzięki za wszystkie odpowiedzi a ten dźwięk to sama nie wiem jaki czasem metaliczy a czasem taki szorujący
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony

Post autor: Artpolo »

kasandra36 klocki są nowe? Jeżeli tak to są na dotarciu i nie należy gwałtownie hamować.