wlew oleju jest: patrząc z góry na skrzynie z prawej strony nad pół osią widać go. Potrzebny będzie imbuc"17". musisz uwazac przy odkręcaniu bo te śruba sa płytke i mało miejsca tam jest:/
W 5 biegowej wchodzi 3,2 l a w 4 biegowej 2.2 l . Możesz wlać każdy olej API GL-4 (Polecam ze stacji Statoil GL-4 za 17 zł 1L) ( Uwaga olei GL-5 nie wolno lać do tych skrzyń bo synchronizatory rozpuszcza)
a najprostrze urzadzenie wlewowe to butelka plastykowa 1,5 litra,
w korku zrobiona dziura na wentylek wyciety np z staerj tetki wkladasz go od srodka na to dajesz dosc durza podkladke tak zeby wetylek byl przycisniety szyjka butelki po zakreceniu zakretki, w najtwardszym miejscu dnia robisz otwor na warz gumowy 10mm (np paliwowy)
swoj zabezpieczylem przed wypadnieciem rurka termokurczliwa, moze tez byc tasma izolacyjna,
olej wlewasz do butelki i podpinasz to wszystko do kompresora i delikatnie pompujesz butelke a olej sam pod cisnieniem sie wlewa do skrzyni
ja się nie znam na olejach, dlatego sie podepnę pod temat;)
W książce sam naprawiam jest napisane, że ma byc olej przekładni hipoidalnych sae 80, sae 80/90. Czy ten API GL-4, jest z tym zgodny? Bo sam muszę zalać nowy olej do skrzyni
www.palace-zamki.pl - strona prowadzona przeze mnie i przez żonę hobbystycznie
Tak, polecam też taki preparat firmy Wynn's co poprawia działanie i uszczelnia skrzynie biegów (Oil treatment + stop leak) miałem mały wyciek i po wlaniu tubki ustał :-D
[quote="bruczyk"]a najprostrze urzadzenie wlewowe to[/quote]
lub wykorzystanie butelki na olej przekładniowy firmy Carlube - ma wyciągany elastyczny lejek długości ponad 10 cm w korku