wesol masz rację, ale nie do końca
Mowa o oryginalnych a nie podróbach, techniczna bo widze że obrazowa czasem nie działa na wyobraźnię
"
Główną zaletą świec Duraterm jest zastosowanie samoregulującego się elementu grzejnego. Element regulacyjny spirali grzejnej wykonany jest ze specjalnego, opatentowanego przez firmę Bosch stopu kobaltowo-żelaznego. Przy zastosowaniu takiego materiału opór elektryczny podnosi się wraz z rosnącą temperaturą znacznie szybciej niż w przypadku standardowo używanego do tego celu niklu. Temperatura pracy świecy podczas dogrzewania zostaje w ten sposób samoczynnie ograniczona. Wykluczone jest zatem przepalenie się spirali grzejnej przy podwyższonym napięciu lub zbyt długi czas żarzenia. Dzięki nowoczesnej technice żarzenia – świece Duraterm osiągają 850 stopni Celsjusza w 4 sekundy. "
"Połączenie świec Duraterm i urządzenia sterującego czasem żarzenia pozwala na ograniczenie opóźnienia zapłonu oraz zmniejsza emisję spalin i hałas podczas fazy rozgrzewania silnika. Konstrukcja dostępnych w wielu wariantach świec żarowych Duraterm, jest za każdym razem optymalnie dostosowana do komór spalania silników z komorą wstępną, silników z komorą wirową, czy też silników z wtryskiem bezpośrednim. Wierzchołek świecy jest precyzyjnie umiejscowiony tak, aby nagrzewanie mieszanki paliwowo-powietrznej mogło zawsze przebiegać w optymalnych warunkach.
Świece Duraterm są szeroko stosowane na wyposażeniu fabrycznym przez wszystkich czołowych producentów silników wysokoprężnych, w tym również azjatyckich.
Nowoczesne technologie Bosch Duraterm i DuraSpeed stanowią wyzwanie i punkt odniesienia dla produktów innych dostawców."