Borek zielone GT [SPRZEDAM...]
: 10 wrz 2009, 17:50
Witam, przedstawiam Wam moje pierwsze w 100% własne wozidełko
silnik: 1.6 AEE
moc: 89KM/157Nm
kolor: greendragon LC6P
liczba drzwi: 3D
Polo urodzone w kwietniu 96r. i zamieszkałe do września zeszłego roku w Wolfsburgu, w rewelacyjnym jak dla mnie butelkowym zielonym kolorze
. Kupione przeze mnie w stanie zupełnie seryjnym no poza felami i przednimi siedzeniami. Przebieg obecny ok 200 kkm
NADWOZIE: 3 drzwiowe (jedyne słuszne
) od nowości lakierowany tylko tylny lewy błotnik, generalnie w znakomitej kondycji, bez grama korozji. Auto po kompleksowej renowacji lakieru, na bieżąco poddawane zabiegom auto-detailerskim
zmiany przeprowadzone na zewnątrz:
szerokie zderzaki
halogeny zrobione na smoked
dokładka 6n2 GTI
progi ala Votex z ABsu
ori lotka bez stopa
smoked
usunięte listwy boczne
grill no name ze znaczkiem GT w rogu
tylny znaczek czarny mat i usunięta podkładka
tylne lampy i boczne kierunki dymione
płaskie wycieraczki Bosch aerotwin
środkowe słupki czarne
do zrobienia:
-tylne lampy Hella black lub 6n2 (zależenie od koloru felg na nastepny sezon)
-lakierowanie klamek
WNĘTRZE:
zmiany przeprowadzone w środku:
półkubły + tylna kanapa przerobiona z mkIII GT Special w krate
boczki wymienione na czarne
kiera obszyta skórą na wzór GTI
skórzana gałka i mieszek od Fabii I
wytłumione drzwi
radio Alpine CDA 9857R + Helix Dark Blue na przodzie
wzmacniacz Rainbow iPaul 2.400
do zrobienia:
-wymiana wykładziny podłogi(mam, trza zamontować)
-el. szyby i centralny
-zmiana podświetlenia na czerwono
-czarna podsufitka
ZAWIESZENIE/KOŁA/HAMULCE:
amorki Technix z przodu i Bilstein B6 z tyłu + sprężyny Eibach Pro-Kit 30/30 (realnie 50/40 bo na przodzie talerzyki obniżające, konstrukcja amorków z 2cm niższym talerzem i tył opuszczony na dorobionych frezach)
felgi Rial Viper 15/7" po przetoczeniu i polerowaniu rantów, środki w kolorze miedziano-złotym
opony Barum 195/45/15
zima opony Dunlop Sp Winter sport 185/55/14, stalówki z Seata+kapsle i plastikowe ranty pomalowane na biało
zestaw hebli 256mm od AFh w kolorze gloss black
do zrobienia:
-belka od Ibizy Cupry ze stabilizatorem(zaklepana, trzeba pojechać i odebrać)
-gruby stabilizator przedni GTI
-tarcze na tył
SILNIK: 1.6 AEE katalogowo 75KM/135Nm, obecnie 89KM/157Nm
zrobione:
dolot Simota carbon box + customowe doprowadzenie powietrza
wydech: kolektor 4-2-1 Raceland owinięty bandażem, brak kata, tłumiki od silnika 1.6 16v 101KM (większa średnica rur)
polerowana pokrywa zaworów
lifty maski
jednoczęściowa stalowa rozpórka OMP
do zrobienia:
-w kwestii mocy nie wiem, może
-wydech od 1.4 TDI który już mam - dospawanie 2 kwasiakowych fifek obciętych pod kątem
-kosmetyka pod maską-jakieś polerki, renowacje brzydkich elementów itp.
Pierwszy dzień, radocha jak cholera, w końcu pierwsze własne auto no i cały dzień doprowadzania do ludzkiego stanu

wersja zimowa, pierwsze "mody" czyli dymione lampy. kooooza

Później poszło już konkretniej - sprężyny KW 60/40 oraz felgi poddane kompleksowej renowacji i polerce rantów. Kosmetyka już w miarę ogarnięta (wtedy jeszcze nie wiedziałem co to detailing ale o auta w domu zawsze się dbało więc Polo musiało trzymać poziom
)




Kasia i Pola się lubią na szczęście







Obniżenie okazało się dla mnie mocno upierdliwe (B6 nie nadaje się do takiego obniżenia) więc zamiast Kw 60/40 wskoczyły nowiutkie Eibachy pro-kit 30/30. Zimówki zrobione z ówczesnym trendem na czerwony lip




Jako, ze moje auto miało po Helmucie przednie fotele od mk3 GT Special postanowiłem pociągnąc motyw z kolorową kratą dalej coś w stylu nowych VW GTI. Dorwałem boczki z czarnym materiałem w super stanie i po mega długim poszukiwaniu tylną kanapę z Golfa GT (wiadomo trafic kanapę z dośc rzadkiej wersji auta 93-94r. w idealnym stanie bywa czasochłonne). Zdjąłem materiał i zawiozłem do tapicera celem przerobienia go pod kształt dzielonej kanapy w moim polo. Efekt oto taki:


Srebrne koła jakoś mi nie leżały więc zmieniłem kolor


Kolejnym modem, który prawie każdy polówkowicz prędzej czy później przeprowadza były szerokie zdesie, od razu z halogenami




porobiło się troche stylingu to czas zająć się sprawami umilającymi proces prowadzenia auta
. Wpadł kolektorek Racelanda:

W międzyczasie wsiąkłem w temat auto-detailigu, zaczęły się pierwsze kosmetyczne zakupy i w końcy przeprowadzona samodzielnie gruntowna korekta lakieru

kilka fot z procesu



efekt końcowy przerósł moje oczekiwania, lakier wyszedł jak brand new






box Simota pod maską był prawie od początku, później wpadła za grosze nowa stalowa rozpórka OMP. Komora silnika równierz wylizana



nastepnym Must Have modem była dokładka od 6n2 GTI

i jeszcze smoked halogeny na deser

grać też coś tam gra
drzwi wytłumiłem, nowe głośniki, za jakiśczas też wzmacniacz (ostatecznie 2kanałowy Rainbow iPaul)


kolejna zima i kolejny pomysł na ożywienie stalaków - czyli "panda edition"


mini pakiet skórzany - kiera obszyta na wzór GTI oraz gała i mieszek od Fabii I


najświerzszy i jak dla mnie jednen z najważniejszych mod to przednie heble 256mm


2cm niżej za sprawą nowych amorków(B6 vs Technix)

aktualny look auta








C.D.N :acute:
silnik: 1.6 AEE
moc: 89KM/157Nm
kolor: greendragon LC6P
liczba drzwi: 3D
Polo urodzone w kwietniu 96r. i zamieszkałe do września zeszłego roku w Wolfsburgu, w rewelacyjnym jak dla mnie butelkowym zielonym kolorze

NADWOZIE: 3 drzwiowe (jedyne słuszne

zmiany przeprowadzone na zewnątrz:












do zrobienia:
-tylne lampy Hella black lub 6n2 (zależenie od koloru felg na nastepny sezon)
-lakierowanie klamek
WNĘTRZE:
zmiany przeprowadzone w środku:







do zrobienia:
-wymiana wykładziny podłogi(mam, trza zamontować)
-el. szyby i centralny
-zmiana podświetlenia na czerwono
-czarna podsufitka
ZAWIESZENIE/KOŁA/HAMULCE:





do zrobienia:
-belka od Ibizy Cupry ze stabilizatorem(zaklepana, trzeba pojechać i odebrać)
-gruby stabilizator przedni GTI
-tarcze na tył
SILNIK: 1.6 AEE katalogowo 75KM/135Nm, obecnie 89KM/157Nm
zrobione:





do zrobienia:
-w kwestii mocy nie wiem, może

-wydech od 1.4 TDI który już mam - dospawanie 2 kwasiakowych fifek obciętych pod kątem
-kosmetyka pod maską-jakieś polerki, renowacje brzydkich elementów itp.
Pierwszy dzień, radocha jak cholera, w końcu pierwsze własne auto no i cały dzień doprowadzania do ludzkiego stanu

wersja zimowa, pierwsze "mody" czyli dymione lampy. kooooza


Później poszło już konkretniej - sprężyny KW 60/40 oraz felgi poddane kompleksowej renowacji i polerce rantów. Kosmetyka już w miarę ogarnięta (wtedy jeszcze nie wiedziałem co to detailing ale o auta w domu zawsze się dbało więc Polo musiało trzymać poziom





Kasia i Pola się lubią na szczęście








Obniżenie okazało się dla mnie mocno upierdliwe (B6 nie nadaje się do takiego obniżenia) więc zamiast Kw 60/40 wskoczyły nowiutkie Eibachy pro-kit 30/30. Zimówki zrobione z ówczesnym trendem na czerwony lip




Jako, ze moje auto miało po Helmucie przednie fotele od mk3 GT Special postanowiłem pociągnąc motyw z kolorową kratą dalej coś w stylu nowych VW GTI. Dorwałem boczki z czarnym materiałem w super stanie i po mega długim poszukiwaniu tylną kanapę z Golfa GT (wiadomo trafic kanapę z dośc rzadkiej wersji auta 93-94r. w idealnym stanie bywa czasochłonne). Zdjąłem materiał i zawiozłem do tapicera celem przerobienia go pod kształt dzielonej kanapy w moim polo. Efekt oto taki:


Srebrne koła jakoś mi nie leżały więc zmieniłem kolor


Kolejnym modem, który prawie każdy polówkowicz prędzej czy później przeprowadza były szerokie zdesie, od razu z halogenami




porobiło się troche stylingu to czas zająć się sprawami umilającymi proces prowadzenia auta


W międzyczasie wsiąkłem w temat auto-detailigu, zaczęły się pierwsze kosmetyczne zakupy i w końcy przeprowadzona samodzielnie gruntowna korekta lakieru

kilka fot z procesu



efekt końcowy przerósł moje oczekiwania, lakier wyszedł jak brand new







box Simota pod maską był prawie od początku, później wpadła za grosze nowa stalowa rozpórka OMP. Komora silnika równierz wylizana



nastepnym Must Have modem była dokładka od 6n2 GTI

i jeszcze smoked halogeny na deser


grać też coś tam gra



kolejna zima i kolejny pomysł na ożywienie stalaków - czyli "panda edition"



mini pakiet skórzany - kiera obszyta na wzór GTI oraz gała i mieszek od Fabii I


najświerzszy i jak dla mnie jednen z najważniejszych mod to przednie heble 256mm


2cm niżej za sprawą nowych amorków(B6 vs Technix)

aktualny look auta








C.D.N :acute: