Jaki rozmiar tarcz (i klockow) do automata ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Jaki rozmiar tarcz (i klockow) do automata ?

Post autor: bazi »

Zacisk VW II , tarcze wentylowane.
Prawdopodobnie będą to 239 mm i 18 mm grubości ?

Druga sprawa które klocki, bo widzę w Intercarsie są jakieś 2 typy:
1. http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
2. http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0

Update:
se odpowiem sam: Poprawny symbol klocków hamulcowych firmy ATE
do VW Polo 1,4 z 1998 roku z tarczami wentylowanymi 18mm to 13.0460-7100.2 .


I jeszcze jedno - ma ktoś ATE PowerDisc ? (dobrze to hamuje ? ) prawda to że zapychają się te wyżłobienia/nacięcia na tarczy i trzeba to czyścić co jakiś czas ? (przynajmniej tak na forum passata wyczytałem) ?
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2010, 20:48 przez bazi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Tarcze masz takie jak napisałeś, ja mam Powerdisci co prawda nei w polo ale jestem z nich bardzo zadowoly. Założyłem je razem z Ferodo Premier hamuje bardzo dobrze, ale tak jak piszesz raz na jakiś czas potrafią się zasyfić nacięcia, wówczas lekko popiskują klocki i trzeba przeczyścić - wystarczy dmuchawką.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Post autor: bazi »

ok, dzieki , ale jeszcze widze ze sa 2 rodzaje tych tarcz ATE - jedne wlasnie te PowerDisc z nacieciami (24.0318-0106.1), a drugie bez (24.0118-0106.1).

Czy tylko tym roznia sie od siebie ze jedna ma nacięcia a drugie nie ? Czy jeszcze czymś istotnym ?

Update:
sam sobie odpowiem :mrgreen: (wrazenia po dluzszej eksploatacji)
poza nacieciem brak roznic. Naciecia powoduja wieksza skutecznosc hamowania, lepsze odprowadzanie wody z powierchni tarczy oraz powstajacych gazow i pylow w trakcie hamowania. Dodatkowo naciecia stanowia tez wskaznik zuzycia tarczy - gdy znikna wymieniamy tarcze na nowe
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”