Strona 1 z 1

6n2 - wahacze, różne długości

: 08 wrz 2009, 9:11
autor: blacksentinel
Witam.
Mam problem, mianowicie.
Niedawno kupiłem wahacze na Allegro, i te kupione są chyba krótsze niż oryginalne (o jakieś 0,5 cm - długość na odcinku od tulei gumowej do sworznia, reszta jest taka sama).
Rocznik mojego samochodu to 2000, silnik 1,4 16V, hatchback.

Czy takie długość wahaczy jest przewidziana fabrycznie? Czy też zamówiłem złe wahacze?
Link do aukcji z wahaczami - http://www.allegro.pl/item708166896_708166896.html.

Re: 6n2 - wahacze, różne długości

: 08 wrz 2009, 11:24
autor: Gregor23pl
sworzeń ->mas zna myśli gałke?

wahacz pasuje czy wogóle się nieda zamocować.?
bo ja się spotkałem z firmą uduś. która produkuje wahacze według własnych wymiarów bo po wymianie geometria się poszła na spacer (na zbieżności się koleś pyta czy auto bite)w aucie w którym się nieda ustawić geometri. a wahacz normalnie pasuje.
wcześniej kupowałem wahacz to wszystko było ok. (na zbieżności ideał)

może trafiłeś na takiego producenta.

Re: 6n2 - wahacze, różne długości

: 08 wrz 2009, 12:01
autor: blacksentinel
Bylem dziś na zbieżności. Facet mnie wygonił i mowil zeby oryginalne zregenerować i co wogole ja kupiłem.

Wahacze pasują. Ale kąty kół nie mieszczą się w żadnych normach dla VW. A wcześniej było ok.
Jeśli chodzi o sworzeń to chodzi o co mocuje zwrotnice z wahaczem na 3 śruby 13tki.
...
Potem rozmawiałem z kolegą co pracował kiedyś w warsztacie i mowił mi ze 6n i 6n2 benzynowe mają takie same wahacze. Może są zatem od kombiaka lub jakiegoś diesla?

Re: 6n2 - wahacze, różne długości

: 04 sie 2011, 9:17
autor: Kuba87
Witam mnie dopadł podobny problem, mianowicie byłem na zbieżności i kątach, diagnosta powiedział że wszystkie katy ustawił zbieżność też, natomiast lewe koło nie zgrywa się z krawędzią błotnika tak jak prawe. co może być tego przyczyną z tego co wiem poprzedni właściciel wymieniał wahacz ale nie wiadomo który, czy ma ktoś dostęp do wymiarów orginalnych części w tym przypadku wahaczy

Re: 6n2 - wahacze, różne długości

: 07 sie 2011, 9:26
autor: Hiszp4n
trzeba było kupić same gumy i wprasować a nie sie bawić w chińskie łajno ;/ ja za wszystkie gumy wahacza, sworzeń, koncówke drążka i gumy stabilizatora zapłaciłem mniej niż za same wahacze ze sredniej półki. wszystko febi albo lemforder-a, wymieniałem oczywiscie sam bo to zadna filozofia, jedynie na zbieżność do warsztatu