[9n] resetujacy sie zegar i przebieg

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
rado_olsztyn
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 06 lip 2009, 10:57
Lokalizacja: Olsztyn

[9n] resetujacy sie zegar i przebieg

Post autor: rado_olsztyn »

witam
moj problem objawia sie w nastepujacy sposob. Otoz co jakis czas resetuje sie zegar i stan liczniaka kilometrow dziennych? Co moze byc przyczyna jakis bezpiecznik jezeli tak to ktory nr. Klemy przy akumulatorze wporzadku przynajmniej na pierwszy rzut ok nic sie tam nie dzieje ( nie ma zasniedzen)
Pozdrawiam
VW Polo 1.9 TDI Highline 74 KW / 101 kM; 2002 r. 3-drzwi.
m
misiek89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 577
Rejestracja: 15 lis 2008, 20:46
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: misiek89 »

[quote="rado_olsztyn"]i stan liczniaka kilometrow dziennych?[/quote]
po przejechaniu 1000km powinien sam się restartować ;)
sprzedam oryginalna lampę tylną, lewa strona (od kierowcy) do [9N] oraz surowe groty kluczyka do VW.
Obrazek
Awatar użytkownika
rado_olsztyn
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 06 lip 2009, 10:57
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rado_olsztyn »

mowie o resetowaniu sie nawet kilku, kilkunastu km
VW Polo 1.9 TDI Highline 74 KW / 101 kM; 2002 r. 3-drzwi.
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Ja mimo wszystko przyjrzałbym się bliżej akumulatorowi, bo to on najczęściej jest winowajcą takiego czegoś.
Sprawdź jego napięcie spoczynkowe i w trakcie rozruchu, a zwłaszcza klemy. Na oko może być wszystko OK, a będzie trochę gorszy przepływ prądu i problemy gotowe.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
rado_olsztyn
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 06 lip 2009, 10:57
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rado_olsztyn »

jakie powinno byc prawidlowe napiecie spoczynkowe a jakie w trakcie ruchu?
VW Polo 1.9 TDI Highline 74 KW / 101 kM; 2002 r. 3-drzwi.
Awatar użytkownika
KaWu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 21 lis 2008, 5:19
Lokalizacja: Jawor

Post autor: KaWu »

rado_olsztyn na początek zacznij od sprawdzenia kabli masowych. Problem znany w VW.
Pewnie są dwa. I jak ktoryś może być zaśniedziały to takie cyrki może powodować.
Awatar użytkownika
rado_olsztyn
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 06 lip 2009, 10:57
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rado_olsztyn »

przepraszam ale jestem laikiem w sprawach serwisowania aut. Chcialem sprawdzic jeden ktory odchodzi od aku. ale dochodzi on do takiej plastikowej rurki zebrowanej i nie wiem dokad prowadzi bo wszystkie bebechy mi zaslaniaja ktos wie gdzie moze byc podpieta ta masa.
VW Polo 1.9 TDI Highline 74 KW / 101 kM; 2002 r. 3-drzwi.
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Stan spoczynkowy:
12,6 V lub więcej - stan dobry
12,4 V - stan normalny
12,3 V lub mniej - stan zły

Akumulator pod obciążeniem:
Podczas rozruchu - nie mniej niż 10 V
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
k
keny_ns
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 15 lip 2009, 8:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: keny_ns »

Miałem ten sam problem, nie działał mi też brzęczyk przy włączonych światłach.
W ASO powiedzieli mi że jest przepalony komputer na desce rozdzielczej. Część kosztowała ok ~70 zł. Nie wiem ile za wymianę bo naprawiałem też coś innego :)
Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

Post autor: kjub »

ja miałem tak w seju. winą był padnięty aku.
Awatar użytkownika
rado_olsztyn
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 06 lip 2009, 10:57
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rado_olsztyn »

[quote="keny_ns"]Miałem ten sam problem, nie działał mi też brzęczyk przy włączonych światłach.
W ASO powiedzieli mi że jest przepalony komputer na desce rozdzielczej. Część kosztowała ok ~70 zł. Nie wiem ile za wymianę bo naprawiałem też coś innego :)[/quote]
w zasadzie piszczyk od swiatel tez nie dziala jak zostawiam na wlaczonych bez kluczyka dopiero piszczy jak jest kierunkowskaz wlaczony. Czy to moze byc to samo?

-- Pon Lis 16, 2009 11:02 pm --

[quote="ragiern"]Stan spoczynkowy:
12,6 V lub więcej - stan dobry
12,4 V - stan normalny
12,3 V lub mniej - stan zły

Akumulator pod obciążeniem:
Podczas rozruchu - nie mniej niż 10 V[/quote]

sprawdzalem akumulator. W stanie spoczynku pokazywal 11,98-11-99
w rozruchu bylo jakies 13,9. Czy to dobrze chyba nie ! czy wystarczy tylko podladowac czy aku do wymiany?
VW Polo 1.9 TDI Highline 74 KW / 101 kM; 2002 r. 3-drzwi.
0
0612
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 lis 2009, 6:42

Post autor: 0612 »

troszkę przykleję, mam problem z zegarem, nie pokazuje godziny, tzn. pokazuje cyferki godziny i minut ale te ostatnie cały czas się "zmieniają". próbowałem ustawić - godziny narastają, minuty też, tyle że jak puszczę "dzyndzelek" to minuty dalej się przestawiają, po wyłączeniu stacyjki regulacji nie ma a wskazanie minut dalej zmienia się jak przy przestawianiu, resetowanie przebiegu kilometrów działa normalnie.
Awatar użytkownika
rado_olsztyn
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 06 lip 2009, 10:57
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rado_olsztyn »

podladowalem aku ale problem nadal wystepuje czy ktos moglby polecic jakiegos dobrego elektryka samochodowego z olsztyna?
VW Polo 1.9 TDI Highline 74 KW / 101 kM; 2002 r. 3-drzwi.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”